Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
keeskarel54

Foutmelding Emby Opensubtitle Plugin

Sun Jul 07, 2024 10:07 pm

Subtitle Download Failed from Open Subtitles on
Chicago P.D. - S11, Ep9 - Somos Uno
7-7-2024, 22:03:13

Bovenstaande foutmelding krijg ik wanneer ik een subtitle zoek van een bepaalde serie.
Ik heb een vip member ship account op .org site en ook een account op de.com site.

Ik heb de plugin al een keer opnieuw er op gezet maar de melding blijft steeds komen.
Voorheen nooit problemen mee gehad.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen

SmallBrother
Site Admin

Re: Foutmelding Emby Opensubtitle Plugin

Mon Jul 08, 2024 7:42 pm

Ik zou dit nogmaals posten in het Engelstalige gedeelte.
En dan ook aangeven WELKE software etc. je gebruikt en met WELKE plugin.

Maar alvast even, aangaande de VIP account: soms/vaak is een VIP-account vereist. De API voor ORG is niet hetzelfde als de nieuwe API voor COM. Dus check eerst even of je ook op .COM een VIP-status hebt.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - now with a temporary birthday offer, from € 2,20 per month. Click the below banner for more info.

Image

keeskarel54

Tue Jul 09, 2024 7:22 pm

Ik heb op beide sites een vip account dus dat kan het probleem niet echt zijn

SmallBrother
Site Admin

Tue Jul 09, 2024 7:52 pm

API-software en bijbehorende plugins is voor mij echt rocket science. Ik kan dus wel wat generieke dingen roepen, maar daar heb je denk ik niet zo veel aan...

Dus plaats je probleem nogmaals in het Engelstalige gedeelte, daar zitten de echte techneuten en is het publiek sowieso wat groter. Omschrijf dan zo precies mogelijk wat je doet en wat er gebeurt, zodat het te reproduceren is.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - now with a temporary birthday offer, from € 2,20 per month. Click the below banner for more info.

Image

Return to “Nederlands”