Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
OhItsStefan
Posts: 6
Joined: Sat Jan 06, 2024 7:36 pm

Ondertitel niet zichtbaar in lijst 'Alle ondertitels voor serie'

Sun Jan 28, 2024 3:07 pm

De afgelopen tijd heb ik me beziggehouden met het vertalen van Attack on Titan. Echter viel me op dat de ondertiteling van seizoen 1 aflevering 17, niet correct in de lijst staat vermeld waardoor hij lastig te vinden is. Ik post dit omdat het me, naast wat ik genoemd had, ook opviel dat de ondertitel voor de aflevering daarna wel zichtbaar was in de lijst terwijl die deze ochtend geüpload was.
Page.png
Page.png (69.17 KiB) Viewed 1316 times
Hieronder staat de link naar de pagina in kwestie.
https://www.opensubtitles.org/nl/subtit ... -part-1-nl

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertitel niet zichtbaar in lijst 'Alle ondertitels voor serie'

Mon Jan 29, 2024 10:04 am

Kijk, dat zijn nou goede forum posts: een behoorlijke beschrijving plus een screenshotje en een URL erbij. Daar kunnen we wat mee.

OpenSubtitles haalt een aantal gegevens bij IMDb vandaan. Daarbij gaat vaak wat mis. Meestal komt het binnen een paar dagen vanzelf wel goed (cache expiry en updaten van de gegevens). En soms heeft het een handmatig corrigerend tikkie nodig. En heel soms werkt ook dat niet.

In dit geval heb ik dat tikkie maar even gegeven en zowaar, nu is het wel goed:
https://www.opensubtitles.org/nl/ssearc ... vie-151586

Overigens kun je dit soort dingen ook/beter als opmerking op de betreffende ondertitelpagina plaatsen. Die opmerkingen worden wel gelezen en dan weten we meteen waar het om gaat. En het scheelt screenshotjes maken ;-)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
OhItsStefan
Posts: 6
Joined: Sat Jan 06, 2024 7:36 pm

Re: Ondertitel niet zichtbaar in lijst 'Alle ondertitels voor serie'

Mon Jan 29, 2024 10:52 am

Held! Bedankt voor je snelle en gedetailleerde reactie. Mocht het nog een keertje gebeuren zal ik het op de pagina zelf melden!

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests