Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
delano89
Posts: 4
Joined: Fri Dec 25, 2015 5:09 pm

Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Fri Dec 25, 2015 5:32 pm

Can someone sync this subs correctly? En ook de extra content ondertitels toevoegen aan de vertaling?
De kleine tussenfilmpjes o.a. aan het begin en na circa 18.20 tot circa 19.15 in PART 1.
> (link verwijderd door SmallBrother)
> en
> (link verwijderd door SmallBrother)
> Thank you!

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Sat Dec 26, 2015 1:27 pm

Eigenlijk is dit een soort verzoekje c.q. beoordeling van een ondertitel. Dit is allebei niet de bedoeling op het forum. Met enkele miljoenen films, ondertitels en net zo veel gebruikers zou het forum snel overspoeld zijn en dergelijke verzoeken elkaar ook ondersneeuwen.

Heb je een verzoekje, plaats die dan alsjeblieft via de link "Aanvragen" bovenaan elke pagina.
Wil je vertellen of een ondertitel goed of niet goed is, plaats dan een beoordeling en/of schrijf een opmerking bij die ondertitel.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

delano89
Posts: 4
Joined: Fri Dec 25, 2015 5:09 pm

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Sun Dec 27, 2015 3:59 pm

Eigenlijk is de ondertitel van mijzelf, heb hem echter toch maar geupload, beter iets dan niets dacht ik.
De rest van de ondertitels van Zoey 101 zijn wel sync.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Mon Dec 28, 2015 11:44 am

beter iets dan niets dacht ik.
Dat is waar tot op zekere hoogte. De globale richtlijn is: "Hebben anderen er iets aan?"

Als de sync 'niet zo mooi' is, oké. Maar als de synch een kwartier goed loopt, en daarna klopt het voor geen meter meer, dan is de kijker dus een kwartier blij en daarna flink gefrustreerd en schakelt uit. Dan is de ondertitel dus eigenlijk onbruikbaar.

Het is voor de admins niet te doen om elke ondertitel op die manier te controleren, dus dat moeten we aan de uploaders overlaten. In jouw geval dus ook het verzoek om nog even een tweede keer te bedenken 'of het bruikbaar is'. Zo niet, dan beter (laten) verwijderen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

delano89
Posts: 4
Joined: Fri Dec 25, 2015 5:09 pm

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Tue Dec 29, 2015 8:11 pm

beter iets dan niets dacht ik.
Dat is waar tot op zekere hoogte. De globale richtlijn is: "Hebben anderen er iets aan?"

Als de sync 'niet zo mooi' is, oké. Maar als de synch een kwartier goed loopt, en daarna klopt het voor geen meter meer, dan is de kijker dus een kwartier blij en daarna flink gefrustreerd en schakelt uit. Dan is de ondertitel dus eigenlijk onbruikbaar.

Het is voor de admins niet te doen om elke ondertitel op die manier te controleren, dus dat moeten we aan de uploaders overlaten. In jouw geval dus ook het verzoek om nog even een tweede keer te bedenken 'of het bruikbaar is'. Zo niet, dan beter (laten) verwijderen.
Spring Break Up Part1 en Part2 zijn dan wat mij betreft niet bruikbaar, de overige Zoey 101 ondertitels wel.

delano89
Posts: 4
Joined: Fri Dec 25, 2015 5:09 pm

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Tue Dec 29, 2015 8:55 pm

Mischien kan/wil wel iemand de subs zo syncen dat deze wel bruikbaar zijn.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Zoey 101 Syncen en extra tussenfilmpjes.

Wed Dec 30, 2015 3:58 pm

Spring Break Up Part1 en Part2 zijn dan wat mij betreft niet bruikbaar, de overige Zoey 101 ondertitels wel.
Dan lijkt het mij toch het beste om die te verwijderen.
Mischien kan/wil wel iemand de subs zo syncen dat deze wel bruikbaar zijn.
Ik snap wat je bedoelt. Het is wel jammer om het werk dat al gedaan is verloren te laten gaan. Maar ik denk dat de kans dat iemand deze ondertitels oppakt en gaat fiksen tamelijk klein is, versus het aantal downloaders dat halverwege gaat balen. Is eigenlijk net zoiets als een ondertitel die maar voor de helft vertaald is...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests