Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
overlordfxp
Posts: 4
Joined: Sun Dec 13, 2015 12:07 am

Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 12:13 am

vraag waarom is van mij een ondertiteling eraf gehaald gaat om Grey anatomy seizoen 12 deel 5
staat niet op mijn naam wist toen nog niet dat je moest inloggen maar waarom is hij weggehaald?????
En heb er the vampire diaries op gezet seizoen 7 deel 9 maar zie ik ook niet weer ????

Gr Overlordfxp

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 2:02 pm

Vampire Diaries S07E09 had nog geen IMDb ID, en krijgt dan "S00E00". Stond er dus wel op, maar moeilijk te vinden. Dit is inmiddels gefikst, staat hier, en nu ook netjes als S07E09: http://www.opensubtitles.org/en/subtitl ... -as-ice-nl

Grey's Anatomy S12E05 is raadselachtig. Ik heb gezocht en gezocht, maar die kan ik nergens vinden, ook niet bij de verwijderde ondertitels. Kun je die gewoon opnieuw uploaden?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

overlordfxp
Posts: 4
Joined: Sun Dec 13, 2015 12:07 am

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 3:02 pm

kan ik er niet meer opzetten geeft dit aan:
We hebben dit ondertitelings-bestand al geupload gekregen als Greys Anatomy S12E05 720p HDTV x264.srt
volgens de data staat hij er al op maar in de lijs van Grey anatomy is hij weg :(

Gr Overlordfxp

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 4:03 pm

Aha.
Lang leve de automatisering ;-)

Kun je die ondertitel even ergens uploaden op een file sharing site ( bijv. http://www.filedropper.com/ of zoiets) en mij de URL geven?
Dan zal ik het proberen te fiksen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

rustroest
Posts: 12
Joined: Sun Apr 26, 2015 11:31 pm

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 4:16 pm

Bij mij ook iets vreemds aan de hand.
Heb nederlandse subs van The Affair, seizoen 2, tot en met aflevering 5 erop gezet.
Nu zijn de subs van aflevering 1, 2 en 4 verdwenen!
Hoe zit dat?


User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 5:41 pm

Gevonden.

Daar was dus hetzelfde mee aan de hand als je upload voor Vampire Diaries, had als afleveringnummer "S00E00". Geen idee waarom ik Vampire Diaries wel en deze eerst niet kon vinden, maar hier is-ie dan: http://www.opensubtitles.org/en/subtitl ... -dinner-nl
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 6:19 pm

Bij mij ook iets vreemds aan de hand.
Heb nederlandse subs van The Affair, seizoen 2, tot en met aflevering 5 erop gezet.
Nu zijn de subs van aflevering 1, 2 en 4 verdwenen!
Hoe zit dat?
Een soortgelijk verhaal, die waren ook 'opeens' S00E00 geworden. Maar ook die inmiddels gevonden en gefikst:
http://www.opensubtitles.org/en/subtitl ... air-201-nl
http://www.opensubtitles.org/en/subtitl ... air-202-nl
http://www.opensubtitles.org/en/subtitl ... air-204-nl
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 6:25 pm

Dit begint toch wel een beetje erg vreemd te worden. Zoiets kan gebeuren bij recente afleveringen, maar zou niet mogen bij oudere afleveringen.

Laten we hopen dat dit het was. Zo niet, laat dan maar weten en dan gaan we kijken of er een structureel mankement in het systeem zit - en dan hopelijk structureel oplossen.

Je kunt trouwens in je lijst met uploads (zie de link op je profielpagina) al zien dat er iets fout zit als een aflevering staat weergegeven als [S00E00], bijvoorbeeld:
[S00E00] The.Affair.S02E01.720p.HDTV.x264
[S00E00] The.Vampire.Diaries.S07E09.720p.HDTV.x264
etc.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

overlordfxp
Posts: 4
Joined: Sun Dec 13, 2015 12:07 am

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Sun Dec 13, 2015 9:47 pm

Toppie bedankt :)

User avatar
Mazrim Taim
Posts: 122
Joined: Tue Mar 31, 2015 10:04 am

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Mon Dec 14, 2015 11:08 am

Dit begint toch wel een beetje erg vreemd te worden. Zoiets kan gebeuren bij recente afleveringen, maar zou niet mogen bij oudere afleveringen.

Laten we hopen dat dit het was. Zo niet, laat dan maar weten en dan gaan we kijken of er een structureel mankement in het systeem zit - en dan hopelijk structureel oplossen.
Ik had hier eerlijk gezegd nooit op gelet... maar vanmorgen kwam ik toevallig dit topic tegen... en dus maar eens even gaan kijken in mijn lijst van geüploade ondertitels. En jawel. Ik heb er ook eentje met afleveringnummer "S00E00".

Image
http://www.opensubtitles.org/nl/subtitl ... -finish-nl


Het gebeurde trouwens ook met mijn meest recente ondertitel (Z-Nation, s02e14)... maar dat loste zich de volgende dag "vanzelf" op.
Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Mon Dec 14, 2015 1:02 pm

Zoals gezegd, dit kan 'een keertje' gebeuren, met name bij recente afleveringen.
Ook gooit IMDb de boel nog wel eens om, en ook dan kunnen dit soort dingen zich vordoen.

En inderdaad, het lost ook vaak vanzelf op - kwestie van cache.
Soms moet er handmatig een trekker worden overgehaald.

Maar nu is het net effetjes iets te veel.
Mogelijk een bug in het systeem van OpenSubtitles.
Ik heb het aan de coder gemeld.

@Mazrim Taim:
Jouw Walking Dead 6x8 heb ik niets mee gedaan, maar is toch inmiddels goedgekomen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertiteling eraf gehaald ?

Tue Dec 15, 2015 3:58 pm

Het laatste nieuws:
De oorzaak blijkt (bleek) bij IMDb te liggen, een of ander serverprobleem.
Als het goed is, is het probleem nu verholpen.
'Verdwenen' ondertitels zouden weer terug moeten zijn, of anders in ieder geval vanzelf terug moeten komen nadat de betreffende cache is verlopen.

Geef het eventjes de tijd. Mochten jullie toch nog 'S00E00-gevallen' tegenkomen, meld dat dan hier in deze topic.

Overigens: als ondertitels door een admin verwijderd worden, wordt daar in beginsel altijd een reden bij opgegeven. Als die ondertitel is geupload na inloggen (dus niet anonymous) ontvang je daar ook een notificatie van.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests