Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Verbetering Little Britain

Fri May 08, 2015 11:32 pm

Hallo,

Ik heb de ondertitels voor Little Britain verbeterd. Hoe kunnen de huidige ondertitels op Opensubtitles.org vervangen worden?

Bedankt,
John

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 5:26 pm

Als je die eerdere versie zelf hebt geupload, kun je die updaten met de verbeterde versie als versie 2.
Updaten kan mbv. de link "Corrigeer ondertitel" op de betreffende ondertitelpagina en dan in het formuliertje (naast het veld "Ondertitel bestandsnaam") klikken op "update".

Als het een anonymous upload is, of van een andere user, kan dat niet op die manier, maar dan kan ik het handmatig doen.
Upload dan jouw verbeterde versie, en geef daarbij even aan dat het om een verbeterde versie gaat en waar de oude versie staat. Doe dat dan alsjeblieft met een exacte URL, zodat het geen zoektocht wordt.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 6:47 pm

Dank je wel. Ik probeer de ondertiteling te verbeteren. Klopt het dat je in het formulier geen srt-bestand kan bijsluiten? Moet ik nu alle verbeterpunten bij de 'comments' beschrijven? Dat lijkt me niet heel efficient.

MvG,
John

jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 6:55 pm

Zie hier het formulier. Ik kan de optie 'update' die jij beschreef nergens aanvinken.

Image

jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 7:03 pm

Oeps, vals alarm. Zoals je al aangaf, het is geüpload door een anoniem iemand. Ik zal de juiste procedure volgen.

Dank je wel.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 9:52 pm

Inmiddels alles geregeld. Zie ook mijn reply op jouw berichtje op mijn profielpagina.

Ik zag ook dat je inmiddels de update-methode hebt gevonden en bij eentje hebt gebruikt.
Dat is dus ook één van de redenen om eerst in te loggen voordat je uploadt.

Dank voor je uploads en succes verder :)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Re: Verbetering Little Britain

Sat May 09, 2015 10:12 pm

Yes, ja helemaal perfect zo! Begreep het eerst niet helemaal maar deze methode is uitstekend. Ook beter voor de overzichtelijkheid.

Inmiddels heb ik het updaten ook onder de knie zoals je al opmerkte ;)

Valt eigenlijk reuze mee. Ben van plan om hier en daar een consfructieve bijdrage te leveren aan de site.

Bedankt voor de uitleg!

jhowe688
Posts: 15
Joined: Fri May 08, 2015 11:30 pm

Re: Verbetering Little Britain

Sun May 10, 2015 9:11 pm

Boodschap van algemeen nut.

Ik stelde SmallBrother, via zijn gebruikerspagina, de volgende vraag:
Nog een vraagje, ik heb wederom een aantal ondertitels verbeterd. Deze waren geupload door gebruikers en dus niet anoniem. Hoe kan het dat ik deze niet kan "updaten"?
Ik zou die oudere versies weer vervangen zien worden door 'Versie 2', zoals met de ondertiteling van Little Britain is gedaan.
Moet ik daarvoor telkens contact opnemen met een administrator? Ik neem aan dat jij al genoeg te doen hebt. :)
Het gaat om alle ondertitels van 'The Imitation Game (2014)' en 'Pride (2014)'.
SmallBrother gaf hierop de volgende reactie:
1. Versies updaten kan alleen bij je eigen uploads, niet bij anonymous en ook niet bij uploads van andere users.
2. Als je een verbeterde versie hebt voor een bestaande ondertitel (van een ander) is de methode eigenlijk zoals je eerder al deed:
- je upload je nieuwe versie
- je vermeld daarin (of als los comment) dat het een verbeterde versie is van ondertitel met zus en zo URL.
En/of kun je het rapportformuliertje "Corrigeer ondertitel") op de pagina van de OUDE ondertitel gebruiken en daarin vermelden waar de nieuwe versie staat.
Zo'n rapportformuliertje verdwijnt minder makkelijk 'uit zicht'.
Het is dan aan de admin om te bepalen of de oude wordt verwijderd, of de nieuwe als versie 2 komt en op wiens naam. Hangt er een beetje vanaf wie er hoeveel werk heeft gedaan. Bijvoorbeeld als iemand 15 uur lang heeft vertaald en iemand anders een komma toevoegt, is het een beetje lullig als die oude ondertitel verwijderd wordt...
Al met al een beetje bewerkelijk allemaal, maar so be it. Het leven van een admin is hard ;-) Wel dus het verzoek om alleen te corrigeren en uploaden als het ook iets van betekenis is.
Bij deze ook hier vermeld zodat anderen er ook nog wat aan hebben. ;)

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests