Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
alexdoets
Posts: 2
Joined: Tue Dec 03, 2013 12:59 pm

Vraag betreft limiet downloaden subs

Tue Dec 03, 2013 1:04 pm

Hoi,

Ik had een script draaien wat netjes de subtitels bij mijn series downloadde van Bierdopje, Nu probeer ik met een force scan in plex te zorgen dat deze bij jullie mijn nieuwe series voorziet van ondertitels. Dit werkt wel echter heb ik het probeem dat bij mijn hele database gaat proberen te voorzien en jullie website blokkeert mij dan. Nu ben ik VIP geworden, zodat ik dan een hoger limiet heb. Ik wilde graag weten hoe hoor dat dan is of dat jullie mij eenmalig mij de mogelijkheid geven om plex te laten updaten.

Alex een tevreden gebruiker!

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Vraag betreft limiet downloaden subs

Thu Dec 05, 2013 12:16 am

Hoi Alex,

Ik zal het voorleggen aan de opensubtitles big boss...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Vraag betreft limiet downloaden subs

Fri Dec 06, 2013 6:26 pm

Als het goed is zou je voldoende uit de weg moeten kunnen voor normaal 'gebruikers-gebruik', probeer het dus maar.
Als je echt veel hebt (hoeveel???) en het lukt weer niet, dan proberen we wat anders te vinden.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

alexdoets
Posts: 2
Joined: Tue Dec 03, 2013 12:59 pm

Re: Vraag betreft limiet downloaden subs

Fri Dec 06, 2013 9:32 pm

Ja, ik vroeg ook om hoeveel ik kan gebruiken als vip. maar ik heb het geprobeerd en het werkt prima! ik kan zo voort. bedankt!

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Vraag betreft limiet downloaden subs

Sat Dec 07, 2013 12:50 am

Oke, enjoy your VIP-ness ;-)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests