Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
JoeyNS
Posts: 4
Joined: Mon Jan 04, 2010 2:45 pm

[NL] Uploaders

Mon Jan 04, 2010 2:50 pm

Het is me al eerder opgevallen dat films die door mij zijn geupload, later door Goffini blijken te zijn geüpload. Ook blijkt dat hij er dan zo nu en dan wat wijzigingen in aanbrengt die echt nergens opslaan. Op zich vind ik dit zeer vreemde acties...

User avatar
Goffini
Posts: 81
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:21 pm
Location: Purmerend
Contact: Website

Mon Jan 04, 2010 3:01 pm

Je hoeft hier geen topic over aan te maken, je hebt die gewoon niet geüpload, verder ben ik hier de moderator.
Verder zijn er ook geen andere ondertitels van jou verwijderd.
Bij alles wat ik verwijder, krijgt de uploader altijd een opgaaf van reden, behalve als de ondertitel anoniem geüpload is.

JoeyNS
Posts: 4
Joined: Mon Jan 04, 2010 2:45 pm

Tue Jan 05, 2010 9:42 am

Of ik of Astimo zelf heeft deze hier geüpload, al dan niet anoniem. En maakt het uit of het anoniem is of niet? Zodra het anoniem is doe je het alsnog op je eigen naam? En waarom zo maar wat wijzigen in een ondertitel? Wijzigingen die nergens op slaan? En als je moderator bent mag je dat allemaal zo maar doen? Doen hoef je niet meer integer te zijn of zo?
Het klopt, ik ben boos. Dit is namelijk niet de eerste keer.

User avatar
Goffini
Posts: 81
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:21 pm
Location: Purmerend
Contact: Website

Tue Jan 05, 2010 12:36 pm

De door jou genoemde is niet eerder geplaatst, niet anoniem, niet door jou of door wie dan ook, deze heb ik uit het forum van OTC, verder bepaal ik wat goed of niet goed is.

JoeyNS
Posts: 4
Joined: Mon Jan 04, 2010 2:45 pm

Thu Jan 07, 2010 9:14 am

Misschien een idee om eerst je Nederlands eens op te halen? En het is niet waar, zodra Astimo de sub op OTC had geplaatst, heeft een van ons beide deze ook hier geüpload, dus behalve dat je als een dictatortje denk alle wijsheid in pacht te hebben, lieg je ook nog eens. Of heb je de door ons geüploade sub verwijderd zodat je jouw gedrocht neer kon zetten?

User avatar
Goffini
Posts: 81
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:21 pm
Location: Purmerend
Contact: Website

Thu Jan 07, 2010 1:46 pm

Jij zit er volkomen naast en daar jij spreekt over één van ons beiden, zegt dit al genoeg, niet wetende wie.
De door mij geplaatste komt van het forum van OTC.
Er zijn niet eerder andere geplaatst.
Daar van alles wat eventueel verwijderd wordt, er een opgaaf van reden komt.
Verder is hier verwijderd nooit echt verwijderd, het is alleen Offline gezet en deze staat niet Offline.

JoeyNS
Posts: 4
Joined: Mon Jan 04, 2010 2:45 pm

Thu Jan 07, 2010 3:32 pm

Je liegt dat je barst. Maar ik heb begrepen dat jij daar wel meer om bekend staat.
Verzoek: blijf voortaan met je vingers van de inhoud van subs af!
Wat mij betreft, einde discussie

User avatar
Goffini
Posts: 81
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:21 pm
Location: Purmerend
Contact: Website

Thu Jan 07, 2010 4:18 pm

Ik zou maar eens stoppen met die valse beschuldigingen, het is zoals het is, betreffende ondertitel is niet door jou of door wie dan ook geplaatst.
En verder pas ik aan wat ik aan wil passen, daar kun je totaal niets tegen doen.
Moderator Goffini

User avatar
Goffini
Posts: 81
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:21 pm
Location: Purmerend
Contact: Website

Mon Jan 18, 2010 1:34 pm

En weer een valse beschuldiging, dit keer m.b.t.
de film Polar Opposites, deze was anoniem geplaatst, geen Release Opgave, deze verwijderd en na correctie
teruggeplaatst.
Image
Maar wel eerst deze print screen gemaakt.

Moderator Goffini

nancyd589
Posts: 1
Joined: Mon Nov 15, 2010 4:53 am

Re: [NL] Uploaders

Mon Nov 15, 2010 8:46 am

Hi !
I've just visited this forum. Happy to get acquainted with you. Thanks.
:D




__________________
Watch Online Movies

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests