Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
MariaJohanna

Bepaalde afleveringen niet te vinden op opensubtitles.com, maar staan wel op opensubtitles.org

Wed Jun 12, 2024 7:33 pm

Hallo, ik merk de laatste tijd bij nieuwe seizoenen van series dat er 1 of meerdere afleveringen ontbreken, terwijl deze wel zichtbaar zijn op opensubtitles.org

Nu had ik wat verder gelezen dat het overzetten automatisch gebeurt alleen niet altijd vlekkeloos, en dat ze soms handmatig een zetje nodig hebben.

Nu heb ik een lijstje van afleveringen die wel vindbaar zijn op opensubtitles.org, maar niet op opensubtitles.com.

Hier volgen ze:

Chicago med seizoen 9

Chicago Med ondertitels Nederlands S09E05 is vindbaar op opensubtitles.org, maar staat niet op opensubtitles.com

The good doctor seizoen 7

The Good Doctor ondertitels Nederlands S07E02

The Good Doctor ondertitels Nederlands S07E03

The Good Doctor ondertitels Nederlands S07E04

Zijn allen vindbaar op opensubtitles.org, maar niet op opensubtitles.com

9-1-1 seizoen 7

9-1-1 ondertitels Nederlands S07E06

9-1-1 ondertitels Nederlands S07E07

Zijn vindbaar op opensubtitles.org, maar staan niet op opensubtitles.com

F.B.I seizoen 6

FBI ondertitels Nederlands S06E02

Is vindbaar op opensubtitles.org, maar niet op opensubtitles.com

Station 19 seizoen 7

Station 19 ondertitels Nederlands S07E05

Is vindbaar op opensubtitles.org maar niet op opensubtitles.com

The cleaning lady seizoen 3

The Cleaning Lady ondertitels Nederlands S03E08

Is vindbaar op opensubtitles.org, maar niet op opensubtitles.com

Zouden jullie eens kunnen kijken of dat er misschien iets op de achtergrond mis gaat? En zouden jullie de afleveringen uit dit lijstje handmatig kunnen overzetten a.u.b.? Daar zouden jullie me erg blij mee maken.

Mocht ik essentiële informatie vergeten zijn, laat het me dan nog even weten, dan vul ik het aan waar nodig.

Bij voorbaat dank.

SmallBrother
Site Admin

Re: Bepaalde afleveringen niet te vinden op opensubtitles.com, maar staan wel op opensubtitles.org

Wed Jun 19, 2024 9:24 am

Niet alleen gaat er weleens wat mis met het synchroniseren van subs op .ORG en .COM, maar in ieder geval zit daar wat tijd tussen, het gebeurt sowieso niet onmiddellijk. Ik weet niet precies wat de update-periode is, maar er is inmiddels wel de nodige tijd verstreken.

Dus misschien wil je eens kijken of dingen inmiddels niet al zijn bijgewerkt. Als het nog steeds helemaal mis is, laat het dan even weten.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.

Image

MariaJohanna

Re: Bepaalde afleveringen niet te vinden op opensubtitles.com, maar staan wel op opensubtitles.org

Thu Jun 20, 2024 1:03 pm

Hartelijk dank voor uw antwoord, ik zal er eens naar kijken.

Indien dingen nog steeds hetzelfde zijn zal ik het hier netjes melden.

MariaJohanna

Thu Jun 20, 2024 1:21 pm

Zojuist nog even gekeken in de .com database, en alle bovengenoemde afleveringen in de eerste post van mij staan er helaas nog niet tussen.

Normaal gesproken geef ik het wel een paar weken, maar nu dat er maar steeds geen verandering was heb ik het toch maar gepost.

Ik wil niet als “ongeduldig” over komen, maar wil aan de andere kant heel graag deze series kijken.

En noem het obsessief van me, maar ik wil het liefst de serie starten als er voor elke aflevering ondertiteling is, anders moet ik de serie onderbreken, en ben ik tegen de tijd dat ik verder kan de draad van voorgaande afleveringen weer kwijt.

Het rare in deze gevallen is dat andere latere afleveringen er al wel op staan, en op alle genoemden na zijn de series compleet.

Als het een serie zou zijn waar bijvoorbeeld 1 aflevering per week bij komt, en nog steeds loopt dan begrijp ik het beter.

Mocht je deze handmatig toevoegen @smallbrother, en er moet weer gecheckt worden, laat het me dan maar weten, ik doe het graag, en uiteindelijk ook voor mezelf.

SmallBrother
Site Admin

Thu Jun 20, 2024 4:41 pm

Geen probleem. Niet ongeduldig of obsessief, ik snap het wel.

Ik kan die subs niet zelf toevoegen op .COM, maar ik kan wel even doorgeven wat jij hier hebt gepost en dan hopen dat het goed komt.
Zie hier: viewtopic.php?p=51228#p51228
Hou zelf even in de gaten of er antwoord komt...

Maar voor jouw probleem (je wilt die series zien), als de nodige subs niet op .COM staan, maar wel op .ORG, dan kun je ze toch van .ORG halen?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.

Image

MariaJohanna

Thu Jun 20, 2024 7:11 pm

Maar voor jouw probleem (je wilt die series zien), als de nodige subs niet op .COM staan, maar wel op .ORG, dan kun je ze toch van .ORG halen?
Ik kijk via Kodi en helaas is de .org api stop gezet, anders had ik het wel via .org gepakt.

En hoe ik ze van .org naar mijn kodi box krijg om ze zelf toe te voegen zou ik niet weten eerlijk gezegd.

Toch bedankt voor de suggestie, ik zal het topic in de gaten houden.

MariaJohanna

Thu Jun 20, 2024 7:22 pm

In het Engelstalige gedeelte heeft men het over download beta? Hoe vind ik deze in Kodi dan?

En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet wist dat ik het via contact moest melden, ik dacht ik doe het netjes in het Nederlandse gedeelte aangezien het om Nederlandse ondertiteling ging, dit was dus geen opzet vanuit mijn kant.

Sorry als ik mensen onopzettelijk heb geïrriteerd.

SmallBrother
Site Admin

Thu Jun 20, 2024 7:47 pm

Met download beta wordt denk ik bedoeld de grote knop op de website van ORG op de betreffende ondertitelpagina.
Maar ja, dat is dus via de website, niet via Kodi.

Geen idee hoe het met Kodi moet.
Ik ben een total noob als het gaat om Kodi en ook als het gaat om .COM
13 jaar op .ORG, maar een blauwe maan op .COM, dan krijg je dat :)

En nee, je hebt niet iemand geïrriteerd, dat heb ik gedaan :wink:
Als je Engels toereikend genoeg is, zou je je op dat forum topic kunnen mengen.

Image

MariaJohanna

Thu Jun 20, 2024 8:05 pm

Heb me zojuist verontschuldigd in dat gedeelte, en heb ook beterschap beloofd, en omdat er nog twee afleveringen miste kon ik mooi een test doen om te zien of dit hetgeen is wat ze de volgende keer via de contact pagina willen hebben.

Wel wilde ik jou enorm bedanken voor je hulp in deze, net als alle andere mensen die hier op vrijwillige basis helpen.

SmallBrother
Site Admin

Thu Jun 20, 2024 8:09 pm

Ik heb het gezien, well done.
En ja, graag gedaan.

Image

Return to “Nederlands”