Bedankt voor de info. Dit wist ik nog niet. Kan ik weer iets verwijderen uit mijn bladwijzers.Onlangs is subscene.com ter ziele gegaan. Daarop heeft The Supreme Admin van OpenSubtitles besloten om subs van subscene te importeren op OpenSubtitles.
(....)
Dank je voor het bedankje, ook names de mede-admins. We doen ons best, ook al is niet altijd alles voor iedereen even leuk.bedankt aan alle vrijwillige moderatoren en beheerders op deze website, dankzij jullie dagdagelijkse taken maken jullie veel gebruikers blij. (...) Jullie doen top werk, doe zo voort!
Mooi, dan zijn er op moment van schrijven nog maar 46.904 subs te gaanIk had er ook een account en heb daar iets van 10 of 12 ondertitels geplaatst. (...) Dus van mijn subs hoeft er niets geïmporteerd te worden. Scheelt jullie weer wat werk.
Het zijn er inderdaad tienduizenden. Alles handmatig doen zou jaren kosten en is praktisch onmogelijk. Maar gelukkig is veel te automatiseren.Jullie zullen wel enorm veel werk hebben want iedere sub die geüpload wordt van de gesloten website moet in principe nagezien worden...
<insert gif of applauding leonardo dicaprio>Na wat steekproefjes door mij en mede-admins zijn we al snel tot de conclusie gekomen dat bwvs 99% of overbodig is of dat er wel iets aan mankeert. Daarom heb ik gevraagd om alleen de subscene subs waarvoor nog geen enkele ondertitel beschikbaar is te laten staan en de rest simpelweg te verwijderen.
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests