Het zit me al een tijdje dwars en dacht, ga nu toch maar eens informeren hoe het zit. Het probleem is als volgt, nadat ik een ondertitel upload via Opensubtitles.org, is hij niet te vinden op Opensubtitles.com. De gehele serie is niet vindbaar. Op het moment dat ik zoek op de serie in kwestie, Attack on Titan, krijg je meerdere resultaten maar niet de juiste. Wel zijn ze zichtbaar als overige ondertitels die niet juist geïndexeerd zijn onder de naam van de show.
Daarnaast is het ook niet mogelijk om via mijn profiel de ondertitels te pakken te krijgen. Ze worden wel weergegeven, maar als je op de link klikt, kom je op een pagina met 'This content was removed'.
Het lijkt erop dat, in de overgang van .org naar .com, er sommige ondertitels of zelfs hele shows, tussen wal en schip vallen. Zijn er stappen die ik kan ondernemen om dat te voorkomen?
Edit - Inmiddels via het Engelse forum antwoord gekregen, het heeft met DMCA te maken. Op het moment dat het aangevraagd wordt door de eigenaar, mogen de ondertitels niet meer beschikbaar zijn.