Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
Lucky4Me
Posts: 22
Joined: Sat Nov 23, 2019 11:02 pm

Problemen met subs downloaden?

Sat Sep 30, 2023 7:16 pm

Zijn er problemen met subs downloaden?

Ik ben een Platinum member en krijg plots de volgende medling?

Sorry, maximum download count for IP: ***.***.**.*** exceeded. If you will continue trying to download, your IP will be blocked by our firewall. For more information read our FAQ or contact us, if you think you should not see this error. This deny will be removed after around 24 hours, so be patient..

En ik heb deze week misschien maar in totaal 10 subs gedownload?

Grtz
Lucky4Me

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Problemen met subs downloaden?

Sat Oct 07, 2023 10:34 am

Als je NIET ingelogd bent, kijkt het systeem naar de downloads via jouw IP-adres. Het kan zijn dat je (via een VPN bijvoorbeeld) gebruikt maakt van een gedeeld IP-adres en dat anderen via datzelfde IP-adres ook al hebben gedownload.

Als je WEL ingelogd bent, kijkt het system naar de downloads onder jouw account. Met 10 downloads zit je inderdaad nog flink onder het maximum. Misschien heb je ongemerkt toch meer subs gedownload (bijvoorbeeld alle subs van een serie-seizoen, dat kan flink oplopen). En natuurlijk kan er ook was mis zijn met de teller van opensubtitles.

In ieder geval werkt die download-teller per 24 uur. Maximaal 24 uur later is die dus weer gereset en zou het probleem vanzelf opgelost moeten zijn. Zo niet, laat maar even weten, dan kijken we verder.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests