Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
mendelboaz
Posts: 2
Joined: Wed May 28, 2008 6:15 pm

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull NL SUBS

Wed May 28, 2008 6:21 pm

hoi hoi, hier voor de mensen die op de NL SUB-INDY IV ondertitel zitten te wachten : ik ben op dit moment de Engelse versie zelf naar het Nederlands aan het vertalen. Het gaat waarschijnlijk nog ff duren. M'n Engels is heel goed, maar het is niet het beste. Dus verwacht niet te veel, maar het is tot nu toe wel heel goed (moet ik zeggen :P :D ) Ik zal een preview posten voor de mensen die echt niet kunnen wachten. Hij is niet af, ik zit nu ongeveer op 24 minuten.

Bye!!

ObAt-Group
Posts: 5
Joined: Sat May 17, 2008 6:30 pm

Re: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull NL SU

Thu May 29, 2008 7:34 am

hoi hoi, hier voor de mensen die op de NL SUB-INDY IV ondertitel zitten te wachten : ik ben op dit moment de Engelse versie zelf naar het Nederlands aan het vertalen. Het gaat waarschijnlijk nog ff duren. M'n Engels is heel goed, maar het is niet het beste. Dus verwacht niet te veel, maar het is tot nu toe wel heel goed (moet ik zeggen :P :D ) Ik zal een preview posten voor de mensen die echt niet kunnen wachten. Hij is niet af, ik zit nu ongeveer op 24 minuten.

Bye!!
Bedankt hiervoor!!

ObAt

johnvana
Posts: 4
Joined: Wed Jan 02, 2008 5:46 pm

Thu May 29, 2008 11:59 am

Bedankt op voorhand voor de NL subs.
Mijn dowmload was half NL en half UK.

mendelboaz
Posts: 2
Joined: Wed May 28, 2008 6:15 pm

Sat May 31, 2008 11:34 am

Heej iedereen, ik zit nu ongeveer op de helft. Ik ga er dit weekend druk mee aan de slag, misschien heb ik het dan dit weekend klaar. Zelf heb ik de NL SUB versie al, maar ik ga nog wel door met vertalen. Zoals ik al zei, m'n Engels is niet het beste!!!! Maar ik doe ontzettend hard m'n best met vertalen. Maar al zeg ik het zelf, het ziet er heel goed uit. Stuur me een bericht als je wil dat ik de preview naar je toe stuur via mail. Ik update dit topic regelmatig voor de status. Ik zit nu op 47 %.

ObAt-Group
Posts: 5
Joined: Sat May 17, 2008 6:30 pm

Sat May 31, 2008 6:10 pm

Heej iedereen, ik zit nu ongeveer op de helft. Ik ga er dit weekend druk mee aan de slag, misschien heb ik het dan dit weekend klaar. Zelf heb ik de NL SUB versie al, maar ik ga nog wel door met vertalen. Zoals ik al zei, m'n Engels is niet het beste!!!! Maar ik doe ontzettend hard m'n best met vertalen. Maar al zeg ik het zelf, het ziet er heel goed uit. Stuur me een bericht als je wil dat ik de preview naar je toe stuur via mail. Ik update dit topic regelmatig voor de status. Ik zit nu op 47 %.
Ik wacht in spanning. :D Maar je moet maar opschieten want Suurtje van Teq heeft al In Jo IV met nl subs, die plaats de subs ook een van deze dagen. Succes

ObAt 8)

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests