Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3807
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

[Systeemfouten] Foutmeldingen bij up- en downloaden

Wed May 24, 2017 7:31 pm

Er zijn momenteel problemen met uploaden en met geüploade ondertitels.

Soms werkt het uploaden niet en één van deze foutmeldingen verschijnt:
"saving to tmp failed"
of
"Cant open file, write to webmaster please: upload(storage:comp)"

Soms lijkt het of het uploaden goed is gegaan, maar een voorvertoning of feitelijke download resulteert in deze foutmelding:
"1912345678 subtitle file doesnt exists, you can contact admin GetSubtitleContents()"
(met i.p.v. "1912345678" een willekeurig 10-cijferig getal).

Dit probleem is afgelopen nacht (woensdag 24 mei) rond 00:00 begonnen.
Aan een oplossing wordt gewerkt.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - now with a temporary Halloween offer, from € 1,79 per month(!) Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3807
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: [Systeemfouten] Foutmeldingen bij up- en downloaden

Thu May 25, 2017 11:35 am

Het probleem lag in opslagruimte. Dit is inmiddels opgelost, up- en downloaden werkt gewoon weer zoals het hoort.

De ondertitels die op woensdag 24 mei, tussen ongeveer 01:00 en 22:00 zijn geüpload, zijn helaas verloren gegaan. Daarom het verzoek om opnieuw te uploaden, op deze manier:
- Maak een kleine verandering in tekst of tijdscodering ergens midden in de ondertitel.
- Eerst inloggen voordat je uploadt.

Als je om een of andere reden de ondertitel NIET op jouw account wilt hebben staan, vraag een admin dan om de ondertitel van je account te verwijderen. Dat kan via het correctieformuliertje (link "Corrigeer ondertitel") of via een PM. Geef in dat laatste geval dan de exacte URL van de betreffende ondertitel.

Sorry voor het gedoe en alvast bedankt voor heruploaden.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I recommend AirVPN - now with a temporary Halloween offer, from € 1,79 per month(!) Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests