Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
F-at-R
Posts: 33
Joined: Mon Nov 23, 2015 11:44 pm

Het uploaden van een ondertitel terwijl een schaduwversie aanwezig is

Tue Mar 08, 2016 7:43 pm

Beste ChechiT of andere admins,

Ik had problemen met het uploaden van een sub die op een foutieve c.q. onzichtbare plek al aanwezig is.
Ik stel deze vraag in het forum omdat ik denk dat het een algemeen probleem is.

Ik heb van een serie alle afleveringen van een bepaald seizoen geupload en maak hierbij een fout:
- per ongeluk laad ik E14 bij E13 op;
- ik gebruik de functie 'update' en zet E13 als V2 (versie 2) neer;
- bij het opladen van E14 weigert het systeem en meldt dat het deze sub al kent (is nl. E13 V1);
- één van de admins verwijderd E13 totaal waarbij het idee is dat daarna E13 en E14 op hun eigen plek geupload kunnen worden;
- dit werkt niet omdat blijkbaar de subs in het systeem toch aanwezig blijven, maar alleen niet meer zichtbaar

De uiteindelijke (oneigenlijke !!) oplossing:
- E13 wordt door de admin weer zichtbaar gemaakt (dit zijn dus automatisch V1 en V2, alleen V2 blijkt niet te kunnen)
- ik verander e.e.a. aan de sync van E14 en geef 'm een andere naam, waarna de upload wel geaccepteerd wordt

Is dit onvermeidelijk of zijn hier andere oplossingen voor??

Groeten, F-at-R

PS: het is mij inmiddels bekend dat bij een foute upload je deze beter kunt corrigeren door bij "corrigeer ondertitel" het IMDb nummer te weizigen, daarmee verplaats je de sub eigenlijk. Vraag blijft hoe los je bovenstaande situatie op?
F@R

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Het uploaden van een ondertitel terwijl een schaduwversie aanwezig is

Fri Mar 11, 2016 7:43 am

De enigste manier hoe je dit op kan lossen is handmatig de iMDB corrigeren en dan worden ze later goed gezet.

Het gebeurd wel eens dat het forum ze in unclassified episodes zet, dan weet hij niet waar hij ze moet plaatsen

daarom is het meestal wel slim om tijden het uploaden van een sub het goede iMDB nummer in te geven.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests