Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
bafplus
Posts: 2
Joined: Tue Dec 29, 2015 8:29 pm

Ondertitels serie geeft corrupte zips zowel bij automatisch downloaden als direct van de site

Tue Dec 29, 2015 8:46 pm

Hallo,

Het downloaden van ondertitels voor films gaat zonder problemen.
Bij series heb ik echter sinds kort problemen.
Ik gebruik een Plex en een Emby server om de subs te downloaden.
Dit ging voorheen zonder problemen.
Sinds een paar dagen krijg ik echter geen subs meer binnen bij series.
Vreemde is dat handmatig downloaden ook niet werkt.
De zip wordt gedownload maar is leeg, bij uitpakken zegt windows dat de zip niet goed is.
Nog vreemder is dat dit enkel gebeurd bij het overzicht van afleveringen (waar je alle afleveringen op 1 pagina ziet).
Open je echter de aflevering (detailspagina van die aflevering) en klik je dan op een van de subs dan download hij wel de correcte werkende zip.

Dus automatisch subs binnenhalen werkt niet bij series.
Direct van de website bij de afleveringsoverzicht werkt niet.
Direct van de website bij detailpagina van de aflevering werkt wel.

Foutje op de site of ligt dit aan mij?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertitels serie geeft corrupte zips zowel bij automatisch downloaden als direct van de site

Wed Dec 30, 2015 11:36 am

Ik heb even handmatig gekeken, maar ik heb het niet kunnen reproduceren...

Ik kan gewoon een ZIP downloaden en daarin zit een srt wat er prima uitziet. Dat is dus alleen het geval bij klikken op het getal, bijv. hier op "9932":

Image

Als je ergens anders op klikt (de titel van de aflevering, of "seizoen"1"), kom je op zoekresultaat-pagina's.

Maar misschien doe ik niet goed wat jij bedoelt.
Kun je nog een keer precies aangeven wat je doet en wat er wel/niet gebeurt?
Graag met URL erbij en de precieze tekst van de links waar je op klikt.
En de foutmelding (als die er is) van Windows.

Welke Windows versie heb je? Gebruik je een ingebouwde windows unzipper, of een afzonderlijk geinstalleerde externe unzipper?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

bafplus
Posts: 2
Joined: Tue Dec 29, 2015 8:29 pm

Re: Ondertitels serie geeft corrupte zips zowel bij automatisch downloaden als direct van de site

Wed Dec 30, 2015 12:04 pm

Dit is idd het overzicht waar ik het over had en idd bij het klikken op het getal.

Even als voorbeeld breaking bad s01 pilot.
http://www.opensubtitles.org/en/ssearch ... ovie-31305

Als ik de zip download door op het getal te klikken krijg ik een "lege" zip (bijgevoegd als zip1)

Open ik de aflevering en klik ik dan op het getal bij een van de subs dan krijg ik een goede zip (bijgevoegd als zip2)
http://www.opensubtitles.org/en/search/ ... bid-959621

ik werk met windows 10 en open de zips gewoon in de windows verkenner.
Attachments
zip2.zip
correcte zip uit detailpagina
(16.55 KiB) Downloaded 135 times
zip1.zip
lege zip van overzichtspagina
(46.62 KiB) Downloaded 147 times

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ondertitels serie geeft corrupte zips zowel bij automatisch downloaden als direct van de site

Wed Dec 30, 2015 10:14 pm

Ik begin te vermoeden dat het (ook) aan jouw kant ligt. Want ook als ik op jouw bijgevoegde zipbestandjes klik, kan ik die gewoon openen en krijg ik gewoon ondertitels. Ik open zip1:

Image

en vervolgens bij uitpakken heb ik drie subs:

Image

Zip1 lijkt mij sowieso ook niet echt 'leeg', want die is 46kB.
Mind you, ik heb Win 7 en WinRAR als unzipper - is dus niet hetzelfde als jij.

Misschien kun je een andere unzipper proberen? Mijn natte vinger vermoed dat het daarmee wel lukt.

Verder een beroep op anderen die dit topic lezen en beschikken over win10:
Probeer dan even en kijk of je hetzelfde probleem hebt: een 'lege' zip bij uitpakken van zip1.zip in voorgaande post.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests