Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
mcwimh
Posts: 1
Joined: Mon Oct 26, 2015 1:37 am

opensubtitles addon verdwenen uit kodi

Mon Oct 26, 2015 1:47 am

heb deze vervangen door bsplayer, maar iemand enig idee waarom?

kaaksnl
Posts: 2
Joined: Thu Nov 05, 2015 5:36 pm

Re: opensubtitles addon verdwenen uit kodi

Thu Nov 05, 2015 5:39 pm

ik heb ook geen opensubtitles meer terwijl ik dat de beste ondersteuning vond van de subtitles. ik heb ook bsplayer geinstaleerd maar die doet het ook niet bij mij. kan iemand mij helpen hoe je opensubtitles wel weer krijg of dat bsplayer goed doet ( met nederlandse ondertitleling)? graag hoor ik van jullie.

kaaksnl
Posts: 2
Joined: Thu Nov 05, 2015 5:36 pm

opensubtitels.org verdwenen uit kodi

Thu Nov 05, 2015 8:28 pm

Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd daarbij is Kodi ook verwijderd. ik heb Kodi opnieuw geïnstalleerd alles doet behalve de Nederlandse ondertiteling niet. eerst had ik opensubtitels.org er opstaan maar die kan ik helaas niet meer weer vinden in Kodi. hoe kan ik deze subtitels weer herinstalleren. ik heb al in Kodi gekeken kan hem nergens vinden. mocht iemand een idee hebben voor mij om de Nederlandse ondertiteling terug te krijgen of een andere oplossing hoor ik het graag.

alvast bedankt.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: opensubtitles addon verdwenen uit kodi

Thu Nov 05, 2015 8:42 pm

Ik heb geen idee, maar ik zou dit nog eens posten op het Engelstalige gedeelte.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

trex74
Posts: 1
Joined: Thu Dec 03, 2015 3:15 pm

Re: opensubtitles addon verdwenen uit kodi

Thu Dec 03, 2015 3:31 pm

Die hebben ze uit kodi repo gegooid vanwege reclame ofzo .

ff install from zip file kiezen in kodi en deze erin gooien en je hebt hm weer ... :D :D :D :D
service.subtitles.opensubtitles-5.0.14b.zip
(26.51 KiB) Downloaded 495 times

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests