Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
cayafor
Posts: 1
Joined: Tue Apr 21, 2015 2:10 pm

Help?

Tue Apr 21, 2015 2:27 pm

Hallo iedereen,

Ik weet niet zeker of dit onder 'adverteren' valt en ik hoop dat mijn bericht niet verwijderd wordt.

Anyway, ik ben een studente aan de Hogeschool voor de Journalistiek in Tilburg. Ik, net zoals velen anderen, download af en toe een film met bijbehorende ondertitels. Ik heb me altijd afgevraagd; wie maken deze ondertitels? En waarom? Wat is hun motivatie? Want de subs worden gratis aangeboden, voor zo ver ik weet wordt er geen financiële winst mee behaald. Het leek me heel interessant om dit uit te zoeken. En ik hoop dat iemand van jullie mij daarbij wilt helpen.

Het enige wat ik vraag is of iemand met mij hierover wilt praten (telefonisch, via mail of persoonlijk, het kan allemaal). Ik wil graag begrijpen hoe het allemaal inelkaar steekt, waarom jullie dit doen en meer weten over organisaties die jullie het moeilijk maken. Ik begrijp bijvoorbeeld dat Stichting Brein steeds probeert om websites te stoppen die gratis ondertitels aanbieden. Ik hoop dat iemand (of meerdere mensen) mij hun persoonlijke verhaal willen vertellen :)

Groetjes,
Caya

(Als je mij per mail wilt bereiken ipv hier, mijn mailadres is: [verwijderd door SmallBrother])


[Edit SmallBrother]
Het is prima om dergelijke vragen te stellen. Maar uit privacy-overwegingen heb ik het emailadres van cayafor verwijderd.

Voor hen die willen reageren, om privacy redenen,
DRINGEND ADVIES:
- Reageer ALLEEN via dit forum of via PM.
- Reageer NIET per email, telefoon of in persoon.
- Geef GEEN persoonlijke gegevens.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Help?

Fri May 01, 2015 10:34 am

Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests