Bruikbeer
Posts: 11
Joined: Tue Jan 16, 2018 9:03 pm

Kan geen ondertiteling downloaden

Mon Nov 11, 2019 1:57 pm

Nadat ik heb bevestigd dat ik geen robot ben, kan ik de betreffende ondertiteling niet downloaden.
Ik neem aan, mij dit gevraagd wordt ivm met mijn IP-adres - versleuteld door VPN.
(Moet dan - als ik haast heb - noodgedwongen naar Sublight.)
Is hier iets aan te doen ?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Mon Nov 11, 2019 10:20 pm

Inderdaad gaan dingen via een VPN vaak wat lastiger. Een gevolg van het feit dat we ons moeten beschermen tegen mega-misbruikers die van hetzelfde gedeelde VPN IP-adres gebruikmaken.

Ben je wel ingelogd? Dat scheelt nogal.



Edit: Samenvatting van alle dingen die je kunt proberen als iets niet lukt:
- Wis cookies en alle history en herstart de browser.
- Probeer een aparte incognito/private browser tab.
- Probeer een andere browser.
- Zorg dat je ingelogd bent.
- Klik op een andere download link (de filmposter, de downloadknop, de titel bovenaan, de SRT-bestandsnaam).
- Schakel je adblocker uit.
- Wijzig van VPN server of zet desnoods de VPN uit.
Last edited by SmallBrother on Tue Jul 07, 2020 9:29 am, edited 1 time in total.
Reason: Opsomming toegevoegd van mogelijke oplossingen
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Bruikbeer
Posts: 11
Joined: Tue Jan 16, 2018 9:03 pm

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Tue Nov 12, 2019 6:10 pm

Inderdaad gaan dingen via een VPN vaak wat lastiger. Een gevolg van het feit dat we ons moeten beschermen tegen mega-misbruikers die van hetzelfde gedeelde VPN IP-adres gebruikmaken.

Ben je wel ingelogd? Dat scheelt nogal.
Ben uiteraard ingelogd. Weet nu dat het idd met VPN te maken heeft. Neem aan, dat het wordt opgelost als ik af en toe het IP-adres wijzig. Bedankt voor je reactie

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Tue Nov 12, 2019 10:52 pm

Helaas worden VPN's niet alleen gebruikt door mensen die zich willen beschermen tegen de 'modern times' van allerlei overheden en private entiteiten die lopen te spioneren en criminelen die lopen te sniffen, maar ook door mensen die er wat minder nobele ideeën op na houden.

Het loont de moeite om gaandeweg te ondervinden welke VPN-server het fijnste werkt. En die hou je dan aan, totdat een abuser ook die weer tot het bot misbruikt. Het is een dynamisch gedoe...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Bruikbeer
Posts: 11
Joined: Tue Jan 16, 2018 9:03 pm

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Sun Nov 17, 2019 12:40 am

Dit is niet leuk meer. Al bij de allereerste poging een ondertitel te downloaden gebeurt er helemaal NIETS. Heb daarna meerdere servers
gebruikt, maar zonder resultaat. Dus dat is geen oplossing. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Sun Nov 17, 2019 11:21 am

Ja, dit is inderdaad niet leuk.

Waar klik je op om de downloaden? Er is niet alleen de download-knop, maar jekunt ook op de bestandsnaam van de SRT klikken of op de filmposter. Dan kan verschil maken.

En verder, het ligt dus niet aan je IP-adres. Dan gaat het erom waar het WEL aan ligt. Ik zou beginnen met de standaard procedure van cookies deleten, cache leegmaken, evt. herstarten van de browser en desnoods ook van je computer.

Als dat niet helpt, met exprimenteren verder gaan.
- Evt. adblocker uitzetten.
- Andere browser proberen.
- Andere computer proberen.

Meer kan ik op het moment ook niet bedenken.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Bruikbeer
Posts: 11
Joined: Tue Jan 16, 2018 9:03 pm

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Fri Nov 22, 2019 9:23 pm

Had alweer hetzelfde proleem, maar uiteindelijk opgelost - hoop ik, want tot nu toe geen problemen - door Edge als browser te gebruiken.
Bedankt voor je hulp kleinbroertje

Return to “FAQ”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests