User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Hoe kan ik foute of ontbrekende gegevens van een upload (titel, taal, nummering, aanvullende info) aanpassen?

Tue Nov 06, 2018 6:23 pm

Ik heb een ondertitel geüpload, maar wil daar nog iets aan corrigeren, veranderen of toevoegen (bijv. titel, taal, nummer van de aflevering, releasenaam, vertaler, etc.). Kan dat nog, of moet ik de ondertitel verwijderen en helemaal opnieuw uploaden?

Nee, dat hoeft niet. Sterker nog, het is zelfs beter èn makkelijker van niet. Je kunt bij je eigen upload achteraf gemakkelijk nog alle meta-gegevens aanpassen en toevoegen, dezelfde gegevens die je ook bij uploaden invoert en meegeeft. Ga naar de betreffende ondertitelpagina en klik op de link "Corrigeer ondertitel":

Image

In het formuliertje kun je aanpassen wat je wilt. Klik daarna op de knop [Versturen] en de wijzigingen zijn meteen doorgevoerd.

Kan dat ook zo bij de ondertitel van iemand anders?

Jawel, maar dan wordt de wijziging eerst door een admin bekeken en daarna goed- of afgekeurd. Daar gaat dus wat tijd overheen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “FAQ”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests