User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Hoe plaats ik een verzoekje voor een of andere aflevering?

Fri Sep 28, 2018 6:30 pm

Ik wil een verzoekje plaatsen voor een aflevering van een serie. Maar als ik het IMDb-nummer opzoek kan ik alleen kiezen voor het IMDb-nummer dat voor de gehele serie geldt. Hoe kun je dan het nummer van een specifieke aflevering invullen?

Het is een beetje lastig en verborgen, maar het kan. Je moet de titel van de aflevering weten en ter controle het afleveringsnummer.

Bijvoorbeeld: je wilt een verzoekje indienen voor aflevering S08E02 van The Vampire Diaries, getiteld "Today Will Be Different".

•  In het zoekveld vul je de titel van de aflevering in, Today Will Be Different.
•  Je gaat niet af op het dropdownmenuutje dat ontstaat, maar klikt gewoon op de knop [Zoeken].
•  Zoek nu in de resultaten naar een exacte match. Daarbij moet in ieder geval ook "TV episode" en het seizoen- en afleveringsnummer vermeld staan. Let op, want dingen kunnen misleidend zijn. In dit geval is de juiste match:
Today Will Be Different (2016) (TV Episode) - Season 8 | Episode 2
Merk op dat "The Vampire Diaries" niet is vermeld.
•  Klik op de IMDb ID link die aan het begin van de regel staat (in dit geval 5607534)

Je kunt natuurlijk ook even naar de website van IMDb gaan en daar de ID van de betreffende aflevering opzoeken en die gewoon invullen:

Lastig als je bijvoorbeeld heel seizoen 3 wilt. Dan ontkom je er niet aan om bovenstaande stappen voor elke aflevering te herhalen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “FAQ”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests