Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Beatlejuice
Posts: 5
Joined: Mon Oct 21, 2019 6:42 pm

Orginele Ondertitels

Fri Aug 20, 2021 12:49 am

Wij zitten met een heel vreemd gevoel.

Wij pikken ook eens een filmpje mee, maar dan zegt 1 van onze mensen ik heb vorige week die film gedownload met de subs van OS.

Alleen zie ik de identieke subs van de gehuurde film en die van OS.
En dan nog op het eind heel leuk zetten dat hij/zij deze vertaald heeft??????????
Alhoewel deze al vertaald is door een ander.

Je kan toch niet met de eer lopen van een ander???

Wij doen de moeite om een sub op eigen wijze te maken, als hobby, voor plezier en voor anderen een plezier te doen.

Wij gaan echt geen DVD of BluRay huren/kopen om de ondertitels over te schrijven.

Dat noemen wij plagiaat, dan is dit niet onze plaats.

Wij hebben nooit geen kritiek geuit, neem ons niets kwalijk maar dit moest er even uit.

MVG Beatlejuice, Brutus, Flip, Carlos, Popey, Mieke en Diesel

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Orginele Ondertitels

Fri Aug 20, 2021 10:04 am

Je hebt helemaal gelijk, lager kan bijna niet. Als ik zoiets zie, dan wordt dat meteen gecorrigeerd en de betreffende user aangesproken.

Helaas kunnen de admins niet elke ondertitel op van alles controleren. We hebben hierbij dus ook de hulp van de users nodig.

Wees voorzichtig met beschuldigingen, maar als je zeker bent, laat het mij dan weten, dan kunnen we er iets aan doen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests