Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Bruikbeer
Posts: 11
Joined: Tue Jan 16, 2018 9:03 pm

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Tue Nov 03, 2020 1:30 pm

Goede middag

Heb in maart 2019 het probleem gemeld, dat ik na bevestiging dat ik geen robot was geen ondertitels meer kon downloaden.
Heb daarna diverse keren hetzelfde probleem gehad, maar kon de dag erna weer gewoon titel downloaden.
Helaas kan ik nu ook "de dag erna" niet meer downloaden.
Heb de filmposter en titel bovenaan de lijst "getriggerd" de adblock uitgezet. VPN uitgezet en 2 andere browsers geprobeerd.
Alles zonder resultaat. Waarom word ik geblocked ??? Ik neem aan, dat meer mensen hetzelfde probleem hebben
Is hier echt niets aan te doen ????? Moet nu naar Sublight toe. Is iets lastiger en nooit up to date
Verneem graag van je kleine broer.
Vr groeten

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan geen ondertiteling downloaden

Wed Nov 04, 2020 9:12 pm

Het kan van alles zijn. Maar probeer eerst eens even dit:

- Zorg sowieso dat je ingelogd bent voordat je gaat downloaden.
- Gebruik je een VPN, verander dan van VPN server.
- Wis alle cookies en history van je browser.

In ieder geval, als er een probleem is en het probleem is een dag later 'vanzelf' opgelost, dan is het wellicht een kwestie van (inderdaad, zoals subbetje zegt) het overschrijden van de daglimiet wb aantal downloads per 24 uur. En anders wel het gebuiken van een IP-adres dat door anderen is misbruikt (en daarom geblacklist is).
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests