Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
tofke34
Posts: 13
Joined: Sat Jun 15, 2019 9:39 am

foutmelding 402 Subtitles has invalid format, validation failed for CD 1, SPAM

Fri Jul 31, 2020 11:01 am

ik probeerde gisteravond een aflevering 4 van het tweede seizoen Twilight Zone op te laden en kreeg deze foutmelding.
Heb de file al twee keer geopend in SE om te kijken wat er fout zou kunnen zijn.
Heb de file niet anders opgeslagen dan alle anderen en toch is dit de enige waar ik het probleem mee heb.
ik heb de file opgeladen naar filedropper: http://www.filedropper.com/thetwilightz ... 51h264-ntb
Misschien dat iemand kan achterhalen wat er mis mee is.
Alvast bedankt op voorhand

tofke34
Posts: 13
Joined: Sat Jun 15, 2019 9:39 am

Re: foutmelding 402 Subtitles has invalid format, validation failed for CD 1, SPAM

Fri Jul 31, 2020 11:40 am

Subbetje, bedankt, maar wat was nu precies het probleem, misschien dat ik het de volgende keer dan niet hoef te vragen en het zelf kan oplossen.

tofke34
Posts: 13
Joined: Sat Jun 15, 2019 9:39 am

Re: foutmelding 402 Subtitles has invalid format, validation failed for CD 1, SPAM

Fri Jul 31, 2020 12:13 pm

hm raar, heb het daar ook mee geprobeerd en kreeg ook daar een foutmelding dat er een foute URL ofzo in de file zat, bizar dus, is de eerste keer dat ik dit voorheb

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: foutmelding 402 Subtitles has invalid format, validation failed for CD 1, SPAM

Sat Aug 01, 2020 2:55 pm

Dit heb ik ook een keertje gehad. Dan zit er een woord in dat geblokkeerd wordt door de spamfilter van OS. Misschien dat een admin jou hiermee kan helpen.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: foutmelding 402 Subtitles has invalid format, validation failed for CD 1, SPAM

Sun Aug 02, 2020 5:01 pm

Het meest voorkomende euvel is een verboden URL die in de subs is vermeld, maar het kunnen ook andere dingen zijn, zoals veel exacte herhalingen, een hoofdletter I voor de italics tags, specifieke (spam-achtige) woorden en ook gewoon syntaxfouten. Om maar wat te noemen.

Deze admin heeft die subs bekeken, maar ook niets kunnen vinden. Omdat het subbetje met de uploader wel meteen is gelukt, vermoed ik dat er gewoon sprake was van een tijdelijk probleem. Als dit niet om de haverklap gebeurt, moeten we vanavond maar gewoon gaan slapen, denk ik.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests