Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Killerkip

Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Wed Jun 17, 2020 11:27 pm

Sinds gisteren eind van de middag (eerder in de middag kon het nog wel) kan ik geen geschreven bedankje meer achter laten als ik een sub meeneem. Iets wat ik zelf wel zo netjes vind, op de bedankknop rammen is wel erg gemakkelijk, de vertaler verdiend echt wel een paar seconden van mijn tijd voor de tijd die een vertaler er ingestoken heeft..

Ik heb alle cookies al verwijderd, keurig ingelogd. Doe ik iets verkeerd of is er iets anders aan de hand?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Thu Jun 18, 2020 3:01 pm

Hoi Killerkip, ik had het een en ander uitgelegd op je profielpagina, maar dat heb je dus blijkbaar nog niet gelezen.
Zie https://www.opensubtitles.org/en/profile/iduser-1611748
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Killerkip

Re: Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Fri Jun 19, 2020 1:17 am

@SmallBrother,

Oeps, dat had ik inderdaad nog niet gelezen, nu dus wel :oops:
Kan ik hieruit opmaken dat jij bij elke reactie een seintje krijgt dat je moet kijken oid? Dan snap ik inderdaad wel dat het vervelend voor jou is. Sorry, dan zal ik er in het vervolg rekening mee houden ;)

Ik ben dan ook usenet gewend waar het juist niet gewaardeerd wordt als er alléén op de bedankknop wordt geklikt..

Mag het nu weer aangezet worden dan voor het geval er wél iets is waar een reactie handig voor is? (zoals bijv. een paar maanden terug bij een docu waar de episodes door elkaar gehusseld waren)

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Fri Jun 19, 2020 8:03 am

Oké, dank je voor de reactie en het begrip.

Nee, ik krijg geen notificaties van alle berichtjes, maar ik ben admin, dus in beginsel lees ik wel alle berichtjes.

Maar het gaat ook niet om mij alleen. OpenSubtitles is niet alleen een sec up- en downloadsite, maar ook een 'community'. Als het goed is en als dat niet actief is uitgeschakeld, krijgen users WEL notificaties van (o.a.) berichtjes op hun ondertitelpagina. Als dat te vaak is en niet al te inhoudelijk, krijg je dat mensen dat uitschakelen of gewoon niet meer lezen. Hetzelfde geldt voor users die dingen actief willen volgen en misschien ook mee willen praten.

Om ieders wensen zo goed mogelijk te bedienen, zijn er binnen de site een aantal verschillende functies, zoals een verzoekjessectie voor verzoekjes, een ratingsysteem voor ratings, het correctieformuliertje voor corrigeren van verkeerde gegevens, comments om te kunnen communiceren, en een bedanktknop voor bedankjes ;-) Als iedereen deze functies goed gebruikt, werkt de community het beste. Het gebruiken van de bedanktknop is daarom geen kwestie van luiheid of disrespect, integendeel.

Ik heb je comment-mogelijkheid weer aangezet.
Wat mij betreft alles in orde :)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Killerkip

Re: Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Fri Jun 19, 2020 3:15 pm

Top, dank je wel, alles duidelijk en ook wat mij betreft alles oké :wink:

tofke34
Posts: 13
Joined: Sat Jun 15, 2019 9:39 am

Re: Geen geschreven bedankjes meer op OS?

Mon Jun 22, 2020 5:50 pm

voor mij hoeft het ook niet persé, ik ben al blij dat iemand hem meeneemt. En in het geval van Killerkip dan zie ik het wel verschijnen bij een post :)

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests