Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Madness2016a
Posts: 2
Joined: Sat Apr 25, 2020 12:12 pm

Geen ondertiteling in MX player via Cinema APK

Sat Apr 25, 2020 12:24 pm

Goedenmiddag,

Sinds een paar dagen krijg ik geen ondertiteling meer te zien in mx player in Cinema APK

De volgende meldingen doen zich voor :
1. Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren
2. gewoon no subtitles fount
3. je moet je inloggen in open subtitles.org

Ik heb een account bij opensubtitles maar in mx player kan ik me niet inloggen, die optie kan ik niet vinden in mx player

Graag hulp of uitleg wat er aan de hand is waarom er opeens op geen mogelijke manier de ondertitelingen te vinden zijn
Zowel engels als nederlands gewoon niks

Alvast dank,

Mvrgr,
Ester

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen ondertiteling in MX player via Cinema APK

Sat Apr 25, 2020 1:45 pm

Door de corona-lockdown zitten meer mensen thuis en is er veel meer vraag naar ondertitels. Dit heeft geleid tot een overbelasting en daarom is er besloten om API-gebruikers alleen nog maar ingelogd toegang te geven. En IP-adressen die extreem veel unauthorized API-requests genereerden (bijvoorbeeld gedeelde VPN-adressen), zijn (tijdelijk) geblokkeerd.

Zie viewtopic.php?f=11&t=17110
en viewtopic.php?f=11&t=17128

Voor alle duidelijkheid, dit geldt dus alleen voor API-gebruikers (alle software die automatisch up- en downloadt) en voor alle API-gebruikers. Up- en downloaden via de website kan zoals voorheen.

Je zult dus in ieder geval moeten inloggen.
Ik ken MX player niet, weet niet OF je daarmee kunt inloggen en zo ja, HOE. Wellicht kan iemand anders daarbij helpen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Madness2016a
Posts: 2
Joined: Sat Apr 25, 2020 12:12 pm

Re: Geen ondertiteling in MX player via Cinema APK

Sat Apr 25, 2020 3:47 pm

Dank voor een reactie terug te sturen, ik heb het eindelijk gevonden hoe in te loggen bij MX Player
Ik zal het hier aangeven voor evt andere mensen met dezelfde problemen

In Search UI, tap on opensubtitles.org. You will get a new option to login

Met andere woorden:
Je doet wat je altijd doet om de ondertiteling te zoeken tot het punt om de zoektekst in te typen, daar zie je opensubtitles.org staan daarop klikken en dan kun je inloggen voor opensubtitles en alles doet het weer

Fijn weekend

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen ondertiteling in MX player via Cinema APK

Sat Apr 25, 2020 5:23 pm

Dank je wel dat je de oplossing voor MX player ook even post ten behoeve van anderen.
Tof.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests