Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
ambiorix1971
Posts: 1
Joined: Mon Apr 13, 2020 11:03 pm

Foutmelding in Kodi

Mon Apr 13, 2020 11:23 pm

ik krijg altijd foutmelding wanneer ik een nederlandse ondertiteling wil downloaden in kodi

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Foutmelding in Kodi

Tue Apr 14, 2020 8:51 am

Wat is de foutmelding precies?
Sinds wanneer heb je dit probleem?
Heb je zelf iets veranderd waardoor dit probleem misschien is ontstaan?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: Foutmelding in Kodi

Sun Jun 07, 2020 12:36 am

Ik heb de hele avond al de foutmelding in Kodi van Username en WW, terwijl hij het gisteren nog deed.
Hier op de site kan ik gewoon inloggen, maar ook na opnieuw de Username en WW te hebben ingevuld, blijft die foutmelding komen?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Foutmelding in Kodi

Sun Jun 07, 2020 10:25 am

Wat is die foutmelding precies?
En let er ook op dat je de login voor de ONDERTITEL-site moet gebruiken ( www.opensubtitles.org ) - dat is iets anders dan de login voor het FORUM hier.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: Foutmelding in Kodi

Sun Jun 07, 2020 10:35 am

Zodra ik een ondertitel wil zoeken komt de popup Username and Password zijn fout of niet ingevuld.
En ik heb inderdaad de gegevens van de site gebruikt en niet van het forum.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Foutmelding in Kodi

Sun Jun 07, 2020 11:25 pm

Kodi meldt diezelfde error ook als die simpelweg geen contact kan maken met OpenSubtitles.
Ervan uitgaande dat username en password correct is, dan denk ik meer in die richting.

Gebruik je een VPN, probeer dan van VPN-server te wisselen.
Of probeer desnoods rechtstreeks contact te maken zonder VPN.

Als dat niet helpt, reinstall dan Kodi met de Opensubtitles add-on, zie https://www.tvaddons.co/open-subtitles-kodi/
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: Foutmelding in Kodi

Sun Jun 07, 2020 11:52 pm

Net weer geprobeerd en nu werkt het wel weer.
Ik gebruik een VPN, maar dat is steeds dezelfde server.
Als ik komende week tijd genoeg heb zal ik Kodi weer eens opnieuw installeren :wink:

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Foutmelding in Kodi

Mon Jun 08, 2020 6:40 am

Oké, fijn dat het weer werkt.

Ik neem aan dat je een gedeelde VPN-server gebruikt. VPN-servers worden ook door kwaadwillenden misbruikt en OpenSubtitles heeft een dynamisch afweersysteem daartegen. Dat zou verklaren waarom het zonder aanwijsbare reden 'opeens' niet meer werkt en een paar dagen later weer wel.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: Foutmelding in Kodi

Mon Jun 08, 2020 12:14 pm

Ok dankje, dat zou het inderdaad kunnen verklaren.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests