Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 4:19 pm

We kampen momenteel met wat probleempjes op de site.
O.a. een aantal ondertitels die op 3 januari zijn geüpload, zijn zoek.

Dit probleem is bekend en wordt aan gewerkt.
Nog even NIET opnieuw uploaden, maar even geduld en wellicht/hopelijk komen ze vanzelf weer tevoorschijn.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SubbedNinja
Posts: 11
Joined: Sun Nov 04, 2018 9:19 pm

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 4:27 pm

Als je de link hebt, staan ze nog op OS.

Mijn "verdwenen" upload:
https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... 11/anna-nl

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 4:41 pm

Inderdaad, ze ZIJN er nog wel, maar komen met geen enkele zoekopdracht tevoorschijn.
Komt vanzelf goed, ik weet alleen nog niet wanneer ;-)

Vandaar dus a.u.b. NIET opnieuw uploaden.
En vooral GEEN PANIEK !!!

:lol:
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 8:19 pm

Dit beantwoordt dus meteen mijn vraag, lol.
Ben de hele dag al 24 uploads kwijt van 24.
Ik dacht al dat een admin die had verwijderd.
Blijkt dus weer een dB error te zijn :(

Succes jongens :)

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 10:42 pm

Misschien is de Big Boss een practical joke aan het uithalen. Bekijkt de logs en ligt dubbel:
"Haha, SmallBrother probeert nu voor de 137e keer een IMDb ID aan te passen."
"Hahahaaa, MrPallMall blijft maar zoeken naar zijn subs."
"Ze zijn een kwartier bezig met het plaatsen van een comment en blijven maar refreshen."

:lol: :lol: :lol:

Effe serieus, het komt wel goed, maar ik kan net zo weinig doen als jullie.
Alleen maar wachten.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 11:21 pm

Hahahaha, mooi bedacht kerel! 100 punten voor jou LOL

Ik weet dat OS vaker problemen heeft met de database, en dat dingen vaker verdwijnen om later weer terug te komen.
Zal wel in een 24 uur ofzo, opgelost zijn.

Wou alleen ff zeker weten dat mn subs niet verwijderd waren, aangezien er nogal wat uren werk in hebben gezeten.
En nee, geen 24 uur. Was het maar zo kort :)

Anyhow, time will tell :)

P.S. Ik wacht wel met het aanmelden van het nieuwe seizoen totdat alles is opgelost :)

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sat Jan 04, 2020 11:26 pm

Trouwens, de tijd van DIT forum, staat ook een uur te laat?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 8:49 am

Trouwens, de tijd van DIT forum, staat ook een uur te laat?
Huh? Ik zie 22:26 staan, en dat is ook het NL-zone tijdstip waarop je hebt gepost.

Maar is een setting die je zelf kunt instellen:
Klik op je username, rechtsboven in het scherm > TAB Board Preferences > Edit global settings > My time zone >
- Select current time: SELECT UTC+01:00
- Select time zone: SELECT Europe/Amsterdam (of Africa/Ndjamena of zoiets, als je iets exotischer wilt. Maar geen idee wat die met zomer/wintertijd doet).
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 10:01 am

Vreemd, voor de winter was alles nog goed haha.
Maar tijd staat nu weer op Amsterdam :)

Alle uploads van 3 januari zijn ook weer terug, dus ik denk dat de problemen zijn opgelost?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 11:49 am

Alle uploads van 3 januari zijn ook weer terug, dus ik denk dat de problemen zijn opgelost?
Ik waardeer je positieve kijk op dingen ;-) maar ik vrees dat die niet helemaal realistisch is. Die zoekgeraakte subs zijn weer terug, maar veel acties leiden nog steeds tot een of andere error.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 12:49 pm

Jij ziet meer dan de rest van ons. Qua errors dan. Denk dat er veel op de achtergrond nog mis is. Zal wel een 2020 bug zijn. Andere sites en forums hebben ook al last van problemen sinds 1 januari :(

Maar als je een goede error ziet, dan kun je toch ongeveer nagaan waar en hoe het fout gaat?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 1:22 pm

Ha, misschien een kwestie van De Decennium Bug :)

Tja, "een goede error", daar zeg je het al. Daar ontbreekt het een beetje aan. Het 'grappige' is dat die errors c.q. time-outs zich voordoen NADAT de actie is voltooid. Zie bijvoorbeeld het resultaat van het door een error geopperde refresh: https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... ble-tap-nl

Maar goed, ik heb geen root-toegang en iemand anders moet het oplossen. Een half uurtje geleden is de database geherindexeerd, dat is alvast een beginnetje. Verder een kwestie van wachten dus.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 1:44 pm

Zie bijvoorbeeld het resultaat van het door een error geopperde refresh: https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... ble-tap-nl
Die zag ik gisteren ook al inderdaad. En het is jammer dat gebruikers geen eigen reacties kunnen aanpassen / verwijderen.

Maar goed. Het komt weer eens aan op het aloude "we moeten maar wachten" moment :)

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Jan 05, 2020 10:32 pm

En het is jammer dat gebruikers geen eigen reacties kunnen aanpassen / verwijderen.
Nee, dat is juist uitstekend.
1. Zie je het al voor je, met allerlei ruzietjes etc., dat comments achteraf aangepast of verwijderd kunnen worden...?
2. Zoals het nu is, stimuleert het misschien een beetje om eerst even tot 10 te tellen alvorens te gaan gillen...
;-)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Mon Jan 06, 2020 1:29 am

Nee, dat is juist uitstekend.
1. Zie je het al voor je, met allerlei ruzietjes etc., dat comments achteraf aangepast of verwijderd kunnen worden...?
2. Zoals het nu is, stimuleert het misschien een beetje om eerst even tot 10 te tellen alvorens te gaan gillen...
;-)
Misschien kan het zo gedaan worden dat een admin of mod de definitieve goedkeuring kan geven :)

Anyway, weer 24 subs gepost, hopelijk blijven deze wel staan :)

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests