Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Mon Jan 06, 2020 10:04 am

Misschien kan het zo gedaan worden dat een admin of mod de definitieve goedkeuring kan geven :)
In bijzondere gevallen wil ik best een comment weghalen, maar dat is alleen in gevallen als
- zware beledigingen, dreigen, schelden, racisme, etc.
- namen, emailadressen en dergelijke sensitive info
- comments met verzoekjes
Maar dat gaat dus om comments van een ander.

Wat ik NIET wil
- censuur
- een ander z'n rommel opruimen

De vraag is: welke berichtjes van jezelf zou je dan veranderd of verwijderd willen hebben en waarom?
Zie bijv. mijn profielpagina. OpenSubtitles heeft daarvoor extra schijfruimte moeten kopen ;-)
Maar what do I care dat het een beetje vol staat?
Anyway, weer 24 subs gepost, hopelijk blijven deze wel staan :)
Nee, verwijderd.
Google.








(grapje)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Mon Jan 06, 2020 12:31 pm

De vraag is: welke berichtjes van jezelf zou je dan veranderd of verwijderd willen hebben en waarom?
Ik heb geen berichten die aangepast / verwijderd moeten worden. Ik gedraag me altijd netjes hahaha.
Nee, verwijderd.
Google.


(Grapje)
Dat zou lullig zijn, aangezien het dvdrips zijn. Heb nu eindelijk mn OCR op orde pffff.

Anyway, zijn de errors alweer verdwenen?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Mon Jan 06, 2020 12:59 pm

Anyway, zijn de errors alweer verdwenen?
Eeeh, nee.
Zo'n twee van de drie kliks die ik doe, zit ik een minuut te kijken naar zo'n zandloperding, wat dan uiteindelijk leidt tot niets.
Ik kan alleen maar raden hoe het voor jullie users is met uploaden, comment plaatsen en downloaden, maar voor admins is het in ieder geval al een paar weken zwaar klote. Keihard, dat leven :)
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MrPallMall
Posts: 27
Joined: Mon Jul 16, 2018 1:22 am

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Mon Jan 06, 2020 2:31 pm

Eeeh, nee.
Zo'n twee van de drie kliks die ik doe, zit ik een minuut te kijken naar zo'n zandloperding, wat dan uiteindelijk leidt tot niets.
Ik kan alleen maar raden hoe het voor jullie users is met uploaden, comment plaatsen en downloaden, maar voor admins is het in ieder geval al een paar weken zwaar klote. Keihard, dat leven :)
Qua uploaden valt het bij mij wel mee. Heel soms een bestand dat langer duurt, maar over het algemeen, niets te klagen.
De hoofdpagina verversen duurt soms wel eventjes.

En dan net nu, als ik wil verversen:
Error 503 Backend fetch failed

Ach, ik vertrouw erop, dat het ooit in orde komt :)

Brown-Eyes
Posts: 23
Joined: Wed Mar 06, 2019 1:04 pm

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Fri Feb 21, 2020 3:20 pm

Ik kom nog steeds dingetjes tegen zoals deze:
https://www.opensubtitles.org/en/ssearc ... vie-904548

Als ik op de 'seizoen 1' link klik, krijg ik een lege pagina...
https://www.opensubtitles.org/en/search ... 6/season-1

pelies
Posts: 1
Joined: Sun Feb 23, 2020 3:43 pm

Re: Er zijn wat probleempjes met de site...

Sun Feb 23, 2020 3:46 pm

Zijn er nog steeds problemen vind namelijk geen ondertitels in kodi?

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests