Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
BetinaB
Posts: 5
Joined: Mon Sep 16, 2019 6:50 pm

Defiance 2008 1080P geeft ook series in Kodi

Wed Sep 18, 2019 7:21 pm

Hallo

Ik, open net de film defiance uit 2008, met Daniel Craig.
Eerst moet ik een schier eindeloze rij van subs doorvorsen alvoor ik een sub voor deze film zie... in Kodi, met de opensubtitle addon.

Waarom zie ik niet direct de subs voor deze film, maar ook de subs voor de serie defiance?

Waarvan dank.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests