Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
arie2005
Posts: 1
Joined: Tue Sep 17, 2019 9:39 pm

verkeerde ondertiteling met automatisch zoeken

Tue Sep 17, 2019 9:53 pm

bij gebruik van opensubtitles in kodi 18.4 krijg ik bij een film niet de juiste ondertiteling als ik automatisch zoek.
Addon Loki/one click movie/ anna krijg ik dexter.s06e04.htdv.xvid als eerste resultaat, daarna the color of money enz enz tot 500 ondertitels aan toe maar niet de juiste.
Het maakt niet veel uit bij welke film ik zoek krijg altijd automatisch deze zoekresultaten.
Indien ik handmatig zoek vindt ik ze wel.
indien ik via exodus een film kijk krijg ik wel de goede ondertitels wel automatisch.
Ik maak gebruik van Nordvpn.
Ik loop op verschillende systemen hiermee te klooien en kan nog steeds niet de juiste instellingen vinden.
Misschien is er een workaround voor dit probleem behalve exodus alleen gebruiken...

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: verkeerde ondertiteling met automatisch zoeken

Wed Sep 18, 2019 6:30 am

Op de Kodi Download addons kan OS helaas geen ondersteuning geven. Je kunt wel proberen
de VPN uit te zetten, soms wil dat wel eens helpen. Vergeet in de addon ook zeker niet
je loginnaam en pasw te vermelden.


bij gebruik van opensubtitles in kodi 18.4 krijg ik bij een film niet de juiste ondertiteling als ik automatisch zoek.
Addon Loki/one click movie/ anna krijg ik dexter.s06e04.htdv.xvid als eerste resultaat, daarna the color of money enz enz tot 500 ondertitels aan toe maar niet de juiste.
Het maakt niet veel uit bij welke film ik zoek krijg altijd automatisch deze zoekresultaten.
Indien ik handmatig zoek vindt ik ze wel.
indien ik via exodus een film kijk krijg ik wel de goede ondertitels wel automatisch.
Ik maak gebruik van Nordvpn.
Ik loop op verschillende systemen hiermee te klooien en kan nog steeds niet de juiste instellingen vinden.
Misschien is er een workaround voor dit probleem behalve exodus alleen gebruiken...

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests