Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
marsnet100
Posts: 15
Joined: Fri Aug 19, 2016 10:43 am

Kan de laatste tijd niet aan de subs komen

Sat Mar 23, 2019 8:06 pm

Ik kan de laatste tijd niet aan de subs komen. Heb verschillende browsers geprobeerd, maar krijg ze niet binnen. Ook krijg ik steeds de chaptca melding dat ik de cookies moet opruimen, maar na 2 x krijg ik die code weer. Ik ben al aangemeld als vip lid, maar toch steeds die melding. Kan dat nu eens worden uitgeschakeld? Ben verder al ruime tijd erg te spreken over opensubtitles, maar deze meldingen en het feit dat ik de laatste tijd de subs niet meer binnen kan krijgen is erg vervelend.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan de laatste tijd niet aan de subs komen

Fri Apr 12, 2019 3:07 pm

Soms zijn dit soort dingen alleen maar een tijdelijk probleem.

Anyway, is het probleem er nog steeds? Omschrijf dan eens wat je bedoelt met dat je ze niet binnen kan krijgen. Waar klik je op en wat gebeurt er dan of juist niet?

En over die captcha: browser goed cleanen (niet alleen cookies, maar ook cache) en herstarten zou moeten helpen. Ingelogd zou ook moeten helpen, en helemaal als VIP. Misschien maak je gebruik van een VPN of proxy of zoiets, probeer dan een ander IP, desnoods via uitzetten van de VPN.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

marsnet100
Posts: 15
Joined: Fri Aug 19, 2016 10:43 am

Re: Kan de laatste tijd niet aan de subs komen

Sun Apr 14, 2019 11:01 am

Ik gebruik inderdaad een vpn, maar ook als ik die uit schakel krijg de chaptca melding. Ook als ik de chase en de cookies verwijder. Dan doet hij het even voor 2 subs en dan begint het weer. Probleem is dat ik vaak bij nieuwe subs als ik op de downloadlink klik ik wordt doorgeschakeld naar een pagina ipv dat de sub binnenkomt. Op die pagina kun je dan op een downloadlink klikken, maar dan gebeurt er niets. Dit gebeurt regelmatig. Moet ik dan ook de vpn uitschakelen? Ik heb die vpn al jaren en het was nooit een probleem. Gebruik nu Chrome ipv Firefox. Die werkte ook ineens niet meer voor het downloaden van subs.

User avatar
Jan de Uitvreter
Posts: 119
Joined: Thu Mar 03, 2016 3:23 am

Re: Kan de laatste tijd niet aan de subs komen

Sun Apr 14, 2019 11:36 am

@ marsnet100,

weet niet of ik me er mee mag bemoeien, maar heb je ook al eens geprobeerd om in plaats van op de download button
iets anders aan te klikken om de ondertitel te downloaden?

Hieronder staan een aantal mogelijkheden omcirkelt die je ook aan kan klikken om succesvol een ondertitel binnen te hengelen.

Image

Opmerking:
Voor de onderste omcirkelde markering moet je wel de lijst met alle desbetreffende ondertitels open hebben staan, anders
pakt hij (in dit geval) de "BaMax71-MIRCrew" versie, maar dat snap je denk ik wel?

Succes gewenst.

Mvg. Jan
ImageImageImage

marsnet100
Posts: 15
Joined: Fri Aug 19, 2016 10:43 am

Re: Kan de laatste tijd niet aan de subs komen

Sun Apr 14, 2019 11:57 am

Dank je wel voor het antwoord, ik ga het proberen!

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests