Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
goozke
Posts: 3
Joined: Thu Jan 31, 2019 1:39 pm

Downloadknop

Thu Jan 31, 2019 1:55 pm

Beste , reeds een paar tal dagen kan ik niet downloaden via de downloadknop.Er gebeurt totaal niets als ik er op klik.
Op zich geen probleem daar ik nog wel op de ondertitel bestandsnaam kan klikken en zo kan downloaden.Maar dan wel niet in een zip bestand.
Hier werkt het niet op Mozilla Firefox - Microsoft edge - Internet explorer.
Ik wou het maar melden en misschien zijn er nog mensen die dit probleem hebben of een oplossing weten.
groetjes :wink:

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Downloadknop

Thu Jan 31, 2019 5:46 pm

Dank voor de melding. Er is inderdaad een beetje geklooi met die downloadknop, dat is al bekend.
Wordt aan gewerkt (hoop ik).

Ondertussen kun je ook op de filmposter klikken (het plaatje), dan krijg je wel een zip.

[Edit]
Ik heb onlangs één keer gehad dat de helft niet werkte, van checkboxjes en links tot inderdaad die downloadbutton.
Browser cleanen en herstarten heeft dat opgelost.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

goozke
Posts: 3
Joined: Thu Jan 31, 2019 1:39 pm

Re: Downloadknop

Fri Feb 01, 2019 6:21 pm

Bedankt voor de reactie en niet wakker liggen hé , we behelpen ons wel.

Grtz
Goozke

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Downloadknop

Sat Feb 02, 2019 3:13 pm

Oké, ik zal gaan slapen nu.

Overigns hoor ik vage geruchten dat het probleem opgelost is.
Klopt dat?
Wel misschien even herstarten of een harde refresh doen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

kwikstrt
Posts: 2
Joined: Sat Feb 02, 2019 8:11 pm

Re: Downloadknop

Sat Feb 02, 2019 8:27 pm

Ik merk sinds enkele dagen inderdaad dat er niets meer gebeurde.
(en ondanks dat ik lees dat het intussen opgelost zou zijn, lijkt dat niet zo)

MAAR: als je RECHTSklikt op de knop en kiest voor 'koppeling openen in nieuw tabblad' (ik gebruik Firefox)
dan wordt de ondertitel direct geladen zoals het vroeger ging
- er wordt weliswaar een (leeg) tabblad geopend naast de huidige, maar je kan dat gewoon dichtklikken.

Toegegeven, het is één klik meer, maar voor deze verder geweldige service durf ik niet klagen! :-)

goozke
Posts: 3
Joined: Thu Jan 31, 2019 1:39 pm

Re: Downloadknop

Sat Feb 02, 2019 11:24 pm

Oké, ik zal gaan slapen nu.

Overigns hoor ik vage geruchten dat het probleem opgelost is.
Klopt dat?

Wel misschien even herstarten of een harde refresh doen.
Neen is nog niet opgelost maar via de filmposter lukt het ook , bedankt SmallBrother

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Downloadknop

Sun Feb 03, 2019 12:21 am

Oh.
Nou, dan zal ik de coder nog even om se ore meppe.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests