Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
Bommel44
Posts: 23
Joined: Sun May 17, 2015 12:35 pm

Schonen Verzoekjes lijst

Mon Dec 31, 2018 2:40 pm

Dit onderwerp komt regelmatig aan de orde, maar er gebeurt niets mee.
Mag ik een voorstel doen? Verwijder alle verzoekjes van 2017 en eerder. Dat zal toch niet zo moeilijk zijn en een hele grote opruiming zijn.
Wie denkt dat zijn/haar verzoekje daarmee verloren is gegaan, plaatst een nieuwe.
Volgend jaar om deze tijd gaan de 2018 verzoekjes eruit......

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Tue Jan 01, 2019 5:23 pm

Je hebt helemaal gelijk, het is een zootje daar.

De 'grote schuldige' is de series. Deze interface stamt nog uit de tijd waarin er een handjevol series waren en het allemaal om films ging. Nu is het ongeveer andersom. PLUS (uche uche) het feit dat de users verzoekjes niet helemaal juist plaatsen. Dat zou onder de specifieke IMDb ID moeten komen te staan. Nu nemen users de algemene ID van een bepaalde serie (en schrijven als tekst "graag ook seizoen 2" of zoiets) en dat verzoekje wordt zuiver technisch gezien per defenitie dus nooit vervuld (want voor de serie in het algemeen komt er geen ondertitel, alleen voor een aflevering, snappez-vous?). En dus blijft het verzoekje forever staan.

Ik heb een tijdje gelden geprobeerd de boel op te ruimen, d.wz. met beleid maar na een paar uur was er nauwelijks resultaat en het einde nog heel erg niet in zicht.

Je bent niet de eerste die hierover begint en vast niet de enige die er het zijne van denkt.

Ik zal nog even denken, maar ik denk dat die hele mikmak gewoon leeg moet. Vanaf nul beginnen.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
Bommel44
Posts: 23
Joined: Sun May 17, 2015 12:35 pm

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Tue Jan 01, 2019 5:33 pm

Lijkt meen prima idee: helemaal vanaf 0 beginnen en dan na bijv. 2 maanden verwijderen..
Algemene verzoekjes meteen weigeren.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Tue Jan 01, 2019 6:29 pm

Lijkt meen prima idee: helemaal vanaf 0 beginnen en dan na bijv. 2 maanden verwijderen.
Lijkt mij ook, ondanks dat er 143 pagina's zijn en ik als admin per pagina kan deleten en dat nog steeds 143 keer een paar muisklikken en scrollen is. Goed en erg leuk begin voor 2019 ;-) Maar... zojuist geprobeerd en guess what, deleten lukt niet.
Algemene verzoekjes meteen weigeren.
Ik vrees dat de niet te doen is, want:
- Admins hebben al te veel klusjes en te weinig tijd.
- Users gaan het niet begrijpen en massaal door op de oude voet.
- Hoe dan WEL? Ik bedoel, er is zojuist aflevering 4 geweest en ik wil graag aflevering 5. En natuurlijk ook afl. 6 en 7 en 8 en etc. En volgend seizoen weer hetzelfde. Snap je? Dit gaat niet werken, die interface moet gewoon anders. Ik had het probleem al een tijd geleden intern aangehaald en geloof ik ook nog zelfs een slimme oplossing erbij, maar geen idee meer wat dat nou was.

Bijkomend probleem is dat nieuwe verzoekjes altijd uit zicht zijn, de lijst is namelijk by default gerangschikt op aantal. Een nieuw verzoekje is dus altijd "1 stuks" en dus altijd onderaan de lijst.

Eerst maar even alles deleten en dan zien we wel. Nu is het een grote berg met chaos.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

LoveSeries1901
Posts: 7
Joined: Tue Jan 01, 2019 11:12 am

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Thu Jan 03, 2019 9:20 am

de verzoekjes plaatsers kunnen natuurlijk ook zelf hun lijst een beetje netjes houden door af en toe de gehonoreerde verzoekjes te verwijderen ;)

Is het niet mogelijk om in die richting een opmerking te maken bij het plaatsen van een nieuw verzoek?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Thu Jan 03, 2019 10:57 am

de verzoekjes plaatsers kunnen natuurlijk ook zelf hun lijst een beetje netjes houden door af en toe de gehonoreerde verzoekjes te verwijderen ;)
Ja, het zou helpen als andern helpen. Maar eigenlijk zou dat automatisch moeten/kunnen, of in ieder geval verplaatsen naar een aparte afdeling "droom vervuld" of zoiets.
Realiteit is echter dat de meerderheid dat soort dingen gewoon niet doet, om wat voor reden dan ook. En de hele interface veranderen zou iemand anders moeten doen - en dat is een droom die niet zo snel vervuld zal gaan worden, vrees ik.
Is het niet mogelijk om in die richting een opmerking te maken bij het plaatsen van een nieuw verzoek?
Same same, dat betekent programmeerwerk aan de interface. Dat kan ik niet doen. Ondertussen wordt er gewerkt aan een totaal nieuwe site en het is een beetje zinloos om nu oude meuk te gaan fiksen als dat binnenkort weggegooid wordt (om het even simpel te zeggen).

Maar ik heb ontdekt dat ik WEL meerdere verzoekjes tegelijk kan verwijderen. Alleen zit daar een cache in, dus het is een beetje blind werken en niet erg handig. De afgelopen twee dagen heb ik 143 pagina's teruggebracht tot ongeveer 100. Dus reken maar uit, binnenkort is ie leeg.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Fri Jan 04, 2019 8:16 pm

Eerst maar even alles deleten
Done.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

fijnproever

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Mon Jan 07, 2019 7:23 pm

Kunnen de verzoekjesplaatsers geen melding o.i.d. krijgen zodra er een ondertitel is geplaatst voor hun film, dat zij hun verzoek verwijderen? Of dat het systeem automatisch de verzoeken verwijderd als de 0 in een 1 veranderd bij aanwezige subs?
Series en films apart?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Schonen Verzoekjes lijst

Mon Jan 07, 2019 10:30 pm

Als het goed is krijgen plaatsers van verzoekjes een notificatie als er een ondertitel is.
Maar daarbij NIET de vraag om het verzoekje te verwijderen
Dat veranderen is een kwestie van aanpassen van interactieve website scripts - en dat valt helaas buiten mijn rechten. Helaas - ik heb nog we meer ideetjes...

Over de automatische verwijdering:
E.e.a. is volgens mij ook afhankelijk van de exacte opgegeven release. Maar ook hierbij weer: dat is programmeerwerk en ik ben helaas niet de eigenaar van deze site. Bijkomend fenomeen is dat er gewerkt wordt aan een nieuwe site en aanpassing van de bestaande site dus als laatste prioriteit staat. Lees: forget it.

Same same voor series en films apart.
We zullen het voorlopig gewoon even moeten doen met zoals het is.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests