Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
sven3205
Posts: 3
Joined: Sun Apr 09, 2017 2:32 pm

Opensubtitles.org fout controleer het log voor meer informatie

Fri Oct 05, 2018 8:40 pm

Hallo,

Ik kan sinds 3 dagen geen subs meer krijgen van opensubtitles krijg elke keer fout controleer log.

Zat eerst nog een film te kijken met subs van subtitles.org en vervolgens bij de volgende film stopte ie ermee en krijg geen enkele sub meer heb al opnieuw ingelogd op kodi en alles is gewoon goed.

Kan iemand mij hierbij helpen of informeren?

Bijvoorbaadt bedankt

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Opensubtitles.org fout controleer het log voor meer informatie

Sat Oct 06, 2018 2:05 pm

https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... 440#p40440

Dit zou het probleem wel eens kunnen zijn, er is een probleem met de API.
Deze gebruikt de kodi Addon om te subs te vinden.

je kunt het oplossen door de sub gewoon handmatig te downloaden via je browser en
dan dezelfde naam te geven als het videobestand.

EvilMordor
Posts: 2
Joined: Sat Jan 18, 2014 2:07 pm
Contact: Website Twitter

Re: Opensubtitles.org fout controleer het log voor meer informatie

Mon Oct 08, 2018 7:58 pm

Deze website is gewoon overbelast. Zelfs op mijn pc krijg ik regelmatig meldingen dat de site niet geladen kan worden. Gewoon paar keer proberen dan werkt het wel. Ook in Kodi.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests