Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
marsnet100
Posts: 15
Joined: Fri Aug 19, 2016 10:43 am

Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Mon Jan 22, 2018 4:48 pm

Ik wil de nieuwste nederladstalige subtitles zien, maar ik krijg ze niet meer te zien sinds vanmorgen 22 Januari 2018. Wat moet ik doen, of is het een storing?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Tue Jan 23, 2018 12:59 am

Ja, een aantal dingen werken al een halve dag niet helemaal lekker.
Ligt dus niet aan jouw kant, maar aan de kant van OpenSubtitles.
Wordt aan gewerkt, "even geduld a.u.b."...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Fri Feb 02, 2018 9:24 am

Hallo forum,
Ik heb meegelezen met deze post. Inmiddels 2 februari en ik krijg alleen een Nederlandse subtitel bij het starten van een serie of film in Kodi. En dan ook niet altijd. Zoeken naar andere subtitles lukt niet. Ik krijg alleen maar Engels te zien, terwijl in alle addons Nederlands staat aangevinkt.
Moeten we nog iets langer wachten?
pimblokland

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Fri Feb 02, 2018 1:13 pm

Wat hiervoor is genoemd, is al niet meer aan de orde, dingen werken gewoon weer als normaal.
Dus er is bij jou iets anders aan de hand. Maar zonder specifieke voorbeelden is het niet te reproduceren.

Anyway, van Kodi zelf heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Maar het kan natuurlijk makkelijk zo zijn dat er gewoon (nog) geen NL ondertitel beschikbaar is voor wat jij zoekt. Daarnaast kan het goed zijn dat er wel een ondertitel beschikbaar is, maar dat jouw software die niet 'ziet' omdat er (nog) geen hashcode/filmnaam aan is verbonden.

Wat je kunt doen is eerst via www.opensubtitles.org handmatig zoeken of een bepaalde ondertitel er überhaupt is. Zo ja, dan kijken of je die met jouw Kodi kunt vinden. En andersom: als je een ondertitel niet met Kodi kunt vinden, dan handmatig kijken of die er wel is.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Fri Feb 02, 2018 1:25 pm

Hallo Smallbrother, bedankt voor je reactie. Ik vind het ook vreemd. Voorbeeld: ik kijk al lange tijd de serie Game of Thrones, voor iedere aflevering waren meerdere Nederlandse subtitles beschikbaar. Nu zie ik geen enkele, alleen Engels.
Dit gebeurt in 2 verschillende addons.
Ik ga proberen de addon Subtitles.org opnieuw te installeren... Groeten

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Fri Feb 02, 2018 2:46 pm

Nogmaals hallo Smallbrother, via het forum van Kodi is de oplossing gegeven. Ik had één setting gemist. Alles werkt weer. Bedankt voor de reactie.

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Sat Mar 24, 2018 9:03 am

Hier hetzelfde, maar nu inmiddels 24 maart. Op 23 maart kreeg ik nog steeds de melding dat opensubtitles niet werkt. (bijvoorbeeld Game of Thrones)

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Mon Mar 26, 2018 4:12 pm

Is dit via de computer of via Kodi ?

Want ik zie veel ondertitels verschijnen zo op een dag


User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Tue Mar 27, 2018 1:08 pm

Heb het eens getest met een film die ik hier heb die niet zo oud is volgens mij

en hij laat gewoon alles zien :

Image

Misschien is er wat in je Kodi config veranderd, als hij een film niet herkent met het scannen bv
als hij niet in een mapje met films staat, dan kan hij geen IMDB nummer vinden
en daar zoeken die addons op.

In Kodi moet je ook geen filename zien bij de films maar dan is hij al gefilterd zoals hier:

je ziet dan ook een imdb rating erbij staan:

Image

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Kan nieuwste nederlandstalige subs niet meer zien.

Tue Mar 27, 2018 1:14 pm

Inmiddels werkt alles weer perfect. Bedankt voor het meedenken.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests