Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
hellboy32
Posts: 4
Joined: Wed May 25, 2016 8:57 pm

vertalen

Sat Dec 09, 2017 11:06 pm

ok ik wil zelf wat vertalen van films nu heb een beetje uitleg gezien je zal me zien verschijnen met subs

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: vertalen

Sun Dec 10, 2017 12:37 pm

Welkom, veel succes met je nieuwe hobby :D

KrcGenk
Posts: 7
Joined: Wed Feb 28, 2018 10:24 am

Re: vertalen

Wed Feb 28, 2018 10:36 am

Welkom, veel succes met je nieuwe hobby :D
Hoi ChechiT,
Mijn vraag is het volgende ik ben onlangs begonnen met het vertalen van films. U kent mij intussen RcGenk ik hebt dat met een buur gedaan gehad en de ondertitelings waren echt een ramp, Intussen zal u wel gemerkt hebben dat deze verbeterd zijn. Alleen is mijn vraag nu hoe kan ik met andere vertalers in contact komen zodat we niet dezelfde films gaan vertalen maar dat we dat kunnen afspreken van deze film ben ik aan het vertalen ofzo. Ik ben begonnen met het vertalen van de film Eloise 2017 Thriller, Horror. die kan hopelijk deze week online staan.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests