Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Eszo
Posts: 3
Joined: Sun Oct 15, 2017 10:28 pm

M*** L*** subs

Sun Oct 15, 2017 10:40 pm

Beste ondertitelaars,

Ik zoek iemand die graag mij wilde helpen met een Nederlandse ondertiteling van de film 'M*** L***'. Graag zou ik deze film samen met mijn vader kijken. De enige srt die ik heb kunnen vinden is wel getimed maar heeft alleen . en ,, op de momenten waar er ondertiteling moet zijn.

Iemand hier die dit graag zou willen oppakken?

Bedankt voor het lezen,
Vriendelijke groetjes,
Eszo.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: M*** L*** subs

Mon Oct 16, 2017 12:14 am

Beste Eszo,

Dit forum is niet bedoeld voor het doen van verzoekjes, daar hebben we een apart speciaal gedeelte voor:
https://www.opensubtitles.org/nl/request
Maar ik zie ook een andere vraag, vandaar dat ik je topic toch heb laten staan - zij het een beetje gemaskeerd.

Als er wel een ondertitel is, maar die gedraagt zich niet zoals de bedoeling is, dan is er wellicht iets mis met de techniek van die ondertitel. En misschien is dat ook eenvoudig op te lossen. Of misschien is er iets anders aan de hand, met je video player bijvoorbeeld.

Ik heb gezocht op de titel die je noemde, maar daarvoor zijn op opensubtitles.org geen Nederlandse ondertitels.
Ik kan dus ook niet kijken wat er mis zou kunnen zijn.

Je zou even de ondertitel kunnen openen en de eerste paar regels kopiëren en hier posten, misschien dat dat al wat oplevert.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Eszo
Posts: 3
Joined: Sun Oct 15, 2017 10:28 pm

Re: M*** L*** subs

Mon Oct 16, 2017 3:04 pm

Oh, mijn excuses voor het verkeerd posten.

Ik heb de subs geopened en dit krijg ik te zien:

1
00:00:06,000 --> 00:00:12,074

http://www.OpenSubtitles.org

2
00:00:56,535 --> 00:00:58,535
...
 ...

3
00:01:00,110 --> 00:01:10,110
- DRACARIES -
@ s**************e.com ►►► URL masked by SmallBrother

4
00:01:09,236 --> 00:01:13,273
<I>
    , </ I>

5
00:01:13,275 --> 00:01:15,475
<I>
 . </ I>

6
00:01:17,445 --> 00:01:19,345
<i>; </ i>


En zo gaat het een 1446 keer door, soms !, soms ,,.
Enig idee?

Bedankt voor het geduld en de aandacht die je het wilt geven.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: M*** L*** subs

Tue Oct 17, 2017 12:41 am

Tja, dan geeft je videoplayer het wel goed weer allemaal - want het is precies wat het ondertitelbestand opdraagt.
Gewoon een fake ondertitel met als doel om die URL die erin staat te 'spammen'.
Er valt dus ook niets aan te repareren, rijp voor de prullenbak.
Helaas...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Eszo
Posts: 3
Joined: Sun Oct 15, 2017 10:28 pm

Re: M*** L*** subs

Tue Oct 17, 2017 3:49 pm

Hmm ja daar was ik al bang voor.
Bedankt voor het verifieren ervan.

Dan hoop ik dat iemand met een ondertiteling kan helpen, op naar het request gedeelte.

Dankje voor alles.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests