Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Inielske1998
Posts: 1
Joined: Thu Oct 05, 2017 6:36 pm

Teen wolf S06E09 nl subs is er niet

Thu Oct 05, 2017 6:43 pm

Hallo, ik heb een vraagje teen wolf S06E09 nl subs is er nog niet maar Teen wolf S06E10 nl subs is er wel best vreemd

Het gaat om de volgende NL Subs: Teen wolf Memory Found

Heeft iemand enig idee wanneer deze sub zou uitkomen?

Met vriendelijke groet,
iNielske

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Teen wolf S06E09 nl subs is er niet

Fri Oct 06, 2017 12:02 am

De laatste aantal afleveringen zijn vertaald door een anonieme uploader, dus we kunnen het niet vragen.
Het is dus gissen - misschien een kwestie van tijdgebrek en dan neemt hij/zij de meest recente aflevering?
Verder een kwestie van geduld, duimen en hopen dat de vertaler de vele verzoekjes ziet: https://www.opensubtitles.org/en/reques ... uageid-dut
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MamaMaantje
Posts: 21
Joined: Sun Oct 16, 2016 12:02 pm

Re: Teen wolf S06E09 nl subs is er niet

Sat Oct 07, 2017 12:48 pm

Dan mist afl.11 ook want afl 12 is er weer wel. Zit ook al een tijdje te wachten elke dag kijken of ze geüpload zijn! Ik heb Janty gevraagd want die deed deze serie ook. Maar die antwoord niet terug!
Misschien een optie voor de site om een berichtje te sturen als een ondertitel geüpload is die je zoekt!

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Teen wolf S06E09 nl subs is er niet

Sat Oct 07, 2017 1:45 pm

Wow... gezien de vele reacties her en der, lijkt het me goed de moeite waard voor iemand om Teen Wolf op te pakken.

Misschien een optie voor de site om een berichtje te sturen als een ondertitel geüpload is die je zoekt!
Als ik het wel heb, was die feature er, jaren geleden. Maar dat werkte niet zo lekker, want hoe 'trigger' je zo'n notificatie, op elke zoekopdracht? Dan word je dol...

Als het goed is, krijg je bij verzoekjes WEL een notificatie als er een ondertitel komt. Maar dan moet het verzoekje wel goed geplaatst zijn. Bij series plaatst bijna iedereen verzoekjes voor specifieke afleveringen bij de algemene serienaam. Dat werkt dus niet...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

MamaMaantje
Posts: 21
Joined: Sun Oct 16, 2016 12:02 pm

Re: Teen wolf S06E09 nl subs is er niet

Sat Oct 07, 2017 4:54 pm

Het is het laatste deel van het laatste seizoen dus wel heel erg spannend (vind ik hihihi)

Ik dacht misschien als je een serie volgt dat je een melding kunt krijgen zo gauw er een nieuwe ondertitel is. Ben niet zo web technisch, dacht misschien kan zoiets een optie zijn.

Inderdaad bij verzoekjes is het wel zo.

Bedankt voor je reactie. Fijn weekeind!

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests