Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
area51
Posts: 16
Joined: Mon Aug 07, 2017 4:37 pm

Geen download van subs ?

Fri Sep 29, 2017 9:04 pm

Als ik op Big Little Lies klik voor de subs , gebeurt er helemaal niets.Ook niet via andere browser...

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen download van subs ?

Sat Sep 30, 2017 5:44 pm

Wat bedoel je precies?

Als ik zoek op "Big Little Lies" en klik op het resultaat met tv erbij, kom ik uit op
https://www.opensubtitles.org/en/ssearc ... vie-511982
Dan op bijvoorbeeld afl. 1 (Somebody's Dead) dan krijg ik drie resultaten:
https://www.opensubtitles.org/en/search ... id-4766572
En die kan ik gewoon downlaoden.

Lijkt mij dus allemaal goed te werken.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

area51
Posts: 16
Joined: Mon Aug 07, 2017 4:37 pm

Re: Geen download van subs ?

Sat Sep 30, 2017 6:14 pm

Jouw links kloppen , maar probeer eens de subs echt te downloaden.Mij lukt het niet.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen download van subs ?

Sat Sep 30, 2017 6:48 pm

Dat gaat bij mij probleemloos. Ik neem de eerste van het rijtje van drie:
https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... -s-dead-nl
Ik download de ZIP, met daarin het bestand big.little.lies.S01E01.1080p.bluray.x264-rovers.srt
Als ik die open krijg ik de hele ondertitel, van

1
00:02:07,502 --> 00:02:11,004
Geen beweging, alstublieft.
Geen beweging.


tot

514
00:46:45,597 --> 00:46:49,016
Dus we hebben het nu echt over moord?


Omschrijf eens wat er precies niet lukt, wat doe je precies en wat gebeurt er dan (niet)?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Flitskikker
Posts: 178
Joined: Sat Jun 25, 2016 1:03 am

Re: Geen download van subs ?

Mon Oct 02, 2017 2:47 pm

Probeer eens AdBlock uit te zetten/te pauzeren.

area51
Posts: 16
Joined: Mon Aug 07, 2017 4:37 pm

Re: Geen download van subs ?

Mon Oct 02, 2017 5:46 pm

Pauzeren van AdBlock helpt ook niet.Heb Chrome al opnieuw geinstalleerd , nada...

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen download van subs ?

Mon Oct 02, 2017 6:25 pm

Omschrijf eens wat er precies niet lukt, wat doe je precies en wat gebeurt er dan (niet)?
Exacte URLs, screenshots...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

area51
Posts: 16
Joined: Mon Aug 07, 2017 4:37 pm

Re: Geen download van subs ?

Mon Oct 02, 2017 10:33 pm

Bv. hier : https://www.opensubtitles.org/nl/subtit ... ided-to-nl
als ik op 'Download' klik , zie ik het woord 'Download' iets zakken , en dan niets meer...Lukt ook niet met Internet Explorer , maar wel met Firefox.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen download van subs ?

Mon Oct 02, 2017 11:11 pm

Tja, Internet Explorer is sowieso iets om te vermijden, maar dat is een beetje flauw antwoord.

Maar vreemd. Ik kan het niet reproduceren, met Internet Explorer gaat het bij mij ook gewoon goed. Ik krijg dan onderaan een balkje met de vraag of ik wil openen - oké - en dan gaat het zoals het hoort.

Heb je al een andere computer geprobeerd?
En/of via een andere internet provider (ander IP-adres)?
Ben je ingelogd?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

area51
Posts: 16
Joined: Mon Aug 07, 2017 4:37 pm

Re: Geen download van subs ?

Tue Oct 03, 2017 9:07 am

Kan ook met mijn Windows te maken hebben.Dit is gewoon niet te vinden voor leken...

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen download van subs ?

Tue Oct 03, 2017 9:23 am

Tja, op afstand wordt het voor mij ook moeilijk. In dit soort gevallen moet je kijken hoe en waar het WEL werkt - en dan gaan bedenken wat het verschil is...

Anyway, als je het probleem met de browser of comp niet kunt oplossen, je wilt in ieder geval subs kunnen downloaden.
Nog een paar ideetjes:

Vlakbij de downloadknop is een hokje (Gebruik de opensubtitles downloader) dat standaard staat aangevinkt. Misschien heb je een antivirus o.i.d. dat door die downloader vals wordt getriggerd en daarmee de boel blokkeert. Dat vakje UITvinken.

Of je klikt niet op de downloadbutton, maar op de filmposter links daarvan - daarmee download je ook de ondertitel:

Image
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests