Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
thierry1967
Posts: 2
Joined: Sun Mar 27, 2016 1:49 pm

Zoekfunctie werkt niet meer

Mon Aug 07, 2017 12:07 pm

Sinds 05-08-2017 werkt mijn zoekfunctie niet meer als ik zoek op titel van een serie of film.
Het radertje blijft draaien en na een tijdje krijg ik een error pagina me de tekst erop "Oh no! We have lost contact.
But don't worry, we will be back up shortly."
Enig idee hoe dit komt en zijn er nog leden met dit probleem.
alvast bedankt

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Zoekfunctie werkt niet meer

Mon Aug 07, 2017 6:46 pm

We kampen op het moment met wat problemen en dit is er eentje van.
Het ligt dus niet aan jou.

Het wachten is op de coder om dit te fiksen.
Leuker kan ik het niet maken...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

thierry1967
Posts: 2
Joined: Sun Mar 27, 2016 1:49 pm

Re: Zoekfunctie werkt niet meer

Mon Aug 07, 2017 8:56 pm

Bedankt voor de info Smallbrother, veel succes en hopelijk vlug opgelost dit probleem

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Zoekfunctie werkt niet meer

Tue Aug 08, 2017 12:11 pm

Er waren wat problemen met de verbinding tussen OpenSubtitles en IMDb, met als gevolg dat een aantal dingen niet werkten.

Die verbinding is hersteld en als het goed is zou alles weer naar behoren moeten werken.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests