Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
TinyUncle
Posts: 5
Joined: Sun Aug 06, 2017 9:04 am

plagiaat

Sun Aug 06, 2017 9:10 am

Een gebruiker wil met mijn ondertitel pronken:
https://www.opensubtitles.org/nl/subtit ... utenant-nl

De aanpassingen zijn minimaal.

Dat wordt getolereerd???

Mvg

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: plagiaat

Sun Aug 06, 2017 2:48 pm

Het korte antwoord:
Ja, gevallen als dit worden getolereerd. Sterker nog: gewaardeerd.

Van plagiaat is geen sprake, er zijn geen valse illusies gewekt, de credits ("Vertaald door TinyUncle.") zijn onaangetast gebleven. Ook denk ik dat "met mijn ondertitel pronken" misschien een verkeerde conclusie is. Uploader heeft wat correcties gemaakt en wilde misschien slechts een positief steentje bijdragen, met teamwork de ondertitel nóg beter maken. Want ja, de ondertitel is behoorlijk goed, maar niet 100% foutloos.

Voor het lange, meer inhoudelijke antwoord:
Zie de discussie op de betreffende ondertitelpagina https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... utenant-nl
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: plagiaat

Sun Aug 06, 2017 9:09 pm

Nu ontgaat mij even iets.

Je bent niet blij, post dit forum topic, het blijkt dat dingen iets anders lagen, zowel ik als mj1973 zijn uitgebreid met je aan het communiceren, de verbeterde versie komt als v2 op jouw account, jij geeft aan dat het prima is zo, "eind goed al goed", ---- en nu heb je opeens de subs disabled, zonder opgaaf van reden, zelfs je account deleted.

Sorry, ik heb geen idee wat je wil, maar ik besteed mijn tijd liever aan andere, nuttigere zaken.
Ik heb mj1973 verteld dat hij jouw vertaling met zijn verbeteringen kan posten.

Het is jammer dat je elke keer opnieuw een nieuwe kans krijgt (ja, ik weet al vanaf het begin wie je bent) en er dan vervolgens vroeg of laat weer een zootje van maakt. Ik denk dat we die nieuwe kansen maar niet meer moeten doen.

De groeten.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

TinyUncle
Posts: 5
Joined: Sun Aug 06, 2017 9:04 am

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 1:08 pm

en wie ben ik volgens u??
Aan de hand van wat bepaald u dat?

Ik namelijk heb de indruk dat u mij verward met een ander iemand. Ik ben idd niet te spreken over bepaalde subs, maar echt slecht zijn ze niet.
1 op 1, dat wel, maar dat doen ze allemaal. En ja, dat komt terug in de gebruikte zinnen.
Daar word geloof ik niet geheimzinnig over gedaan.

Ik heb de uitleg van ronnor gelezen in de film waar we het gisteren over hadden.
Mijn grammatica is idd niet denderent. Ik heb de srt zonder hulp geschreven, zonder controleur.

Graag lees ik waar u mij en 'die ander' van ken...

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 2:26 pm

Discussies over de kwaliteit van ondertitels voer ik niet meer met jou. Koop maar een 8-track bandje.
Ook ga ik niet vertellen wat ik weet en hoe.

Sorry, ik heb verder geen tijd voor je.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

TinyUncle
Posts: 5
Joined: Sun Aug 06, 2017 9:04 am

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 4:26 pm

Een vreemd verhaal waar ik niks mee kan, temeer vanwege uw onduidelijkheid over wat u 'wel en niet weet'.

Mvg

TinyUncle
Posts: 5
Joined: Sun Aug 06, 2017 9:04 am

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 6:21 pm

ik voel mij gecensureerd. de vorige opmerking, en deze waarschijnlijk, worden moedwillig geblokt.

Erg kinderachtig, en een serieuze dialoog wordt mij zo ontnomen.
Ik zou graag willen weten waarom SmallBrother denkt dat ik dezelfde als een vorig lid ben.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 6:40 pm

Sorry, ik heb verder geen tijd voor je.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

TinyUncle
Posts: 5
Joined: Sun Aug 06, 2017 9:04 am

Re: plagiaat

Mon Aug 07, 2017 9:24 pm

Kan een ander staflid dan zeggen waarom men denkt dat ik 'dezelfde' ben als iemand anders?

Ik tast volledig in het duister.Ik wordt online beschudldigt van iets waar ik totaal geen snars van begrijp?

Mvg

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: plagiaat

Tue Aug 08, 2017 10:15 am

Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests