Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Lerucar
Posts: 5
Joined: Fri Jun 23, 2017 11:23 pm

Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Fri Jun 23, 2017 11:27 pm

Ik heb de laatste tijd niet overal meer nl ondertitels op kodi. Bv prisonbreak 2017. Terwijl ze wel bestaan. De oudere series meestal geen probleem. Iemand enig idee?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 1:19 pm

Geef eens een exacte URL van een ondertitel van Prison Break die je WEL op de site kunt vinden, maar NIET met Kodi.
Dan kijk ik even wat er aan de hand is.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Lerucar
Posts: 5
Joined: Fri Jun 23, 2017 11:23 pm

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 2:37 pm

Hoi. Een url op opensubtitles bedoel je? Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik verbaas me dat ik niet altijd ondertiteling heb en zeker van prisonbreak. Er wordt trouwens ook geen engelse ondertiteling weergegeven bij prison break. Ook bij greys anatomy laatste seizoen wel engels ondertiteling maar geen nl.
Kan het zijn dat kodi en addon opensubtitles niet meer synchroniseren bij de nieuwere series.of bestaat de ondertiteling in nl gewoonweg niet?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 4:09 pm

Ja, een URL op de opensubtitles.org website.

Ik heb een vermoeden in welke richting het antwoord ligt, en ik denk ook dat er bij Greys Anatomy iets anders aan de hand is. Maar first things first. Geef even een URL van een Nederlandse ondertitel van Prison Break seizoen 5 die wel op de site te vinden is, maar niet met Kodi.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image


User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 7:07 pm

Bij Prison Break is er sprake van wat chaos rondom de nummering, in dit geval van de seizoenen.
De een noemt een bepaalde aflevering "seizoen 5 van Prison Break".
De ander (bijv. IMDb) noemt diezelfde aflevering "seizoen 1 van Prison Break: Resurrection". Zie http://www.imdb.com/title/tt5537374/

Zie bijvoorbeeld in de eerste regel van jouw zoekopdracht:
[S01E01] Prison.Break.S05E01.HDTV.x264-SVA
De [S01E01] is wat IMDb ervan heeft gemaakt.
De S05E01 in de releasenaam is wat de scene ervan heeft gemaakt.

Opensubtitles maakt o.a. voor nummering gebruik van IMDb. Als je dus gaat zoeken op seizoen 5 van Prison Break, zoek je iets wat (althans volgens IMDb) niet bestaat. En dus vind je ook niets. De website is ietsje flexibeler en geeft daarom wel resultaten. Daar komt het verschil vandaan.

Zie ook https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... 31&t=15882 over afwijkende nummering.

Dat is de theorie. Ik heb geen verstand van Kodi, dus ook geen idee hoe je dit kunt omzeilen. Ik ben wel een beetje verrast, want volgens mij zou Kodi (en dergelijke software) gewoon moeten kunnen vinden a.d.h.v. hashcode, en dus los van de nummering die wie dan ook eraan heeft gegeven.

Maar misschien kun je met deze info zelf iets bedenken.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Lerucar
Posts: 5
Joined: Fri Jun 23, 2017 11:23 pm

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 7:19 pm

De addon zoekt automatisch. Dus geen idee hoe ik dit omzeil. En greys anatomy?

Akvast bedankt voor de moeite

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sat Jun 24, 2017 7:29 pm

De addon zoekt automatisch. Dus geen idee hoe ik dit omzeil.
Dan is de hoop op iemand anders die een goed idee heeft...
Of post een soortgelijk bericht op het engelstalige gedeelte van de site, met de info die ik je erbij heb gegeven (seizoen 5 = seizoen 1).
En greys anatomy?
Omdat je daar wel Engelse, maar geen Nederlandse subs kunt vinden, is het in ieder geval niet hetzelfde probleem. Maar same same: geef even een URL. En dan niet een zoekresultaatlijst zoals je voor Prison Break gaf, maar de URL van een specifieke ondertitelpagina.
Dus niet https://www.opensubtitles.org/en/search ... id-5537374 (dat is een lijstje van vijf stuks),
maar bijv. https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... -ogygia-nl
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

kevjo
Posts: 1
Joined: Sun Jul 30, 2017 9:08 pm

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sun Jul 30, 2017 9:11 pm

Wij zien ook vanaf seizoen 13 afl 10 enkel maar andere talen bij Greys anatomy, we zaten er net zo lekker in... is hier een 'probleem' of zijn deze subs er gewoonweg niet?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Kodi geeft geen ondertitels voor Prison Break seizoen 5

Sun Jul 30, 2017 10:18 pm

Als je met Kodi (of wat voor software dan ook) geen subs kunt vinden, kijk dan eerst even handmatig op de website.

In dit geval, zoek dus NL subs voor Greys Anatomy. Zie hier de hele lijst met alle seizoenen/afleveringen:
https://www.opensubtitles.org/en/ssearc ... movie-2832
En dan zie je dat vanaf seizoen 13 aflevering 10 er inderdaad simpelweg geen ondertitels zijn.

En - ik zie de volgende vraag al aankomen ;-)
De laatste upload (afl. S13E09) was in januari van dit jaar, dus ik vrees het ergste...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests