Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Verkeerde ondertiteling

Fri Jun 02, 2017 8:26 am

Hallo Subtitles Forum, ik gebruik al lange tijd Subtitles voor Nederlandse ondertiteling onder series en films. Ik kijk via Kodi 17.3, op een H96 pro TV box op mijn Samsung smart tv o.a. met Exodus. Ik gebruik een VPN.
Sinds de beveiligings problemen met ondertiteling in Kodi heb ik steeds vaker compleet verkeerde ondertitels. Na de Kodi update naar 17.2 ging het beter. Toen kwam 17.3 en na een paar dagen ging het helemaal fout.
Ik krijg nu niet één juiste ondertiteling meer.
Ik heb Kodi gevraagd, maar die geven geen antwoord.
Weet Subtitles.org waar dit aan kan liggen en wat ik moet doen?
Alvast bedankt voor reacties.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Verkeerde ondertiteling

Fri Jun 02, 2017 10:44 am

Ik denk dat ik het misschien wel weet. Maar eerst even twee vraagjes:
- Krijg je echt ALTIJD verkeerde ondertitels, of SOMS?
- Als je vanaf dezelfde plek met dezelfde VPN/IP op de opensubtitles.org website zelf handmatig gaat zoeken, krijg je dan ook (altijd) de verkeerde ondertitels?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Verkeerde ondertiteling

Fri Jun 02, 2017 11:42 am

Hallo Small brother, Ja de laatste dagen altijd. In Kodi staat opensubtitles by opensubtitles als eerste ingesteld. Met automatische zoek - en startactie. Vervolgens ga ik handmatig zoeken in opensubtitles naar een andere Nederlandstalige ondertiteling, dat was voorheen wel eens nodig om de juiste synchronisatie te krijgen, maar nu krijg ik ondertiteling van hele andere films en series en met handmatig zoeken ook.
Vreemd...

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Verkeerde ondertiteling

Fri Jun 02, 2017 4:33 pm

Ik heb je een PM gestuurd.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Ladycat
Posts: 4
Joined: Sun Mar 05, 2017 5:25 pm

Re: Verkeerde ondertiteling

Sun Jun 18, 2017 2:34 pm

Hallo

Ik krijg als ik bv zoek voor the originals krijg ik dutch ondertitels van heel veel series. Hoe kan dit?

Gr ellen

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Verkeerde ondertiteling

Sat Jun 24, 2017 4:00 pm

Heb je wat meer (exacte) info?
Bijv. waarmee zoek je (handmatig op de website, met een of andere player, of wat)?

En je post in het topic "verkeerde ondertiteling".
Wat is er precies verkeerd? Wat bedoel je met "heel veel series"?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

pimblokland
Posts: 17
Joined: Fri Jun 02, 2017 8:10 am

Re: Verkeerde ondertiteling

Wed Sep 11, 2019 10:04 am

Heb je wat meer (exacte) info?
Bijv. waarmee zoek je (handmatig op de website, met een of andere player, of wat)?

En je post in het topic "verkeerde ondertiteling".
Wat is er precies verkeerd? Wat bedoel je met "heel veel series"?
Hallo Smallbrother, de topic "verkeerde ondertiteling"is verkeerd, ik was in de veronderstelling dat ik een prive bericht had gestuurd.
Nee, de ondertiteling van OpenSubtitles hield plotseling op. Ik heb in mijn TV box de Kodi addon met een addon om series en films te kijken, met een addon "OpenSubtitles.org", etc. Er was niets veranderd aan de instellingen. Ik kreeg de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet juist waren, of dat de gegevens "empty" waren. Dat gebeurde plotseling en gisteravond, dus 2 dagen later, kwam ook weer plotseling de ondertiteling van OpenSubtitels weer terug, nadat ik een paar afleveringen van een serie zonder ondertiteling had gezien.
Het werkt weer, Hoe en waarom is mij een raadsel.
In ieder geval bedankt voor het reageren.

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Verkeerde ondertiteling

Wed Sep 11, 2019 8:19 pm

De API werkte niet 100%, daardoor waren er wat problemen. Zoals ik kan zien is dit nu opgelost :D
Heb je wat meer (exacte) info?
Bijv. waarmee zoek je (handmatig op de website, met een of andere player, of wat)?

En je post in het topic "verkeerde ondertiteling".
Wat is er precies verkeerd? Wat bedoel je met "heel veel series"?
Hallo Smallbrother, de topic "verkeerde ondertiteling"is verkeerd, ik was in de veronderstelling dat ik een prive bericht had gestuurd.
Nee, de ondertiteling van OpenSubtitles hield plotseling op. Ik heb in mijn TV box de Kodi addon met een addon om series en films te kijken, met een addon "OpenSubtitles.org", etc. Er was niets veranderd aan de instellingen. Ik kreeg de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet juist waren, of dat de gegevens "empty" waren. Dat gebeurde plotseling en gisteravond, dus 2 dagen later, kwam ook weer plotseling de ondertiteling van OpenSubtitels weer terug, nadat ik een paar afleveringen van een serie zonder ondertiteling had gezien.
Het werkt weer, Hoe en waarom is mij een raadsel.
In ieder geval bedankt voor het reageren.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests