Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Cannanick
Posts: 4
Joined: Wed Apr 26, 2017 9:10 pm

Geen sub in Opensubtitle add on in Kodi op raspberry

Fri May 19, 2017 8:10 pm

Hallo allemaal

Ik ben me aan het suf zoeken en lezen maar ik kom er niet meer uit.

De opensub add on vind geen subs van bijv. Prison break seizoen 5.

Wat ik ook ingeef bij handmatig zoeken hij vind niks ook al kopieer ik de bestandsnaam.
Is er iemand met een of de oplossing??

Mvg.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen sub in Opensubtitle add on in Kodi op raspberry

Fri May 19, 2017 8:42 pm

Misschien heeft het hier iets mee te maken:

Volgens IMDb (en dat wordt aangehouden bij opensubtites.org) bestaat Prison Break (2005-2009) uit vier seizoenen.
Zie http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Maar dan heb je ook nog Prison Break: Resurrection (2017). Dat is dan een afzonderlijke titel die uit één seizoen bestaat.
Zie http://www.imdb.com/title/tt4928092/

Zoek op opensubtitles en je krijgt https://www.opensubtitles.org/en/ssearc ... vie-516053

M.a.w. jouw Prison Break S05 = IMDb's Prison Break: Resurrection S01
Is dat het?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Cannanick
Posts: 4
Joined: Wed Apr 26, 2017 9:10 pm

Re: Geen sub in Opensubtitle add on in Kodi op raspberry

Fri May 19, 2017 9:00 pm

Klopt , ik vind ze wel op de site maar in de add on in Kodi vind die ze niet. Wat ik ook ook handmatig in geef de add on vind ze niet.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Geen sub in Opensubtitle add on in Kodi op raspberry

Sat May 20, 2017 9:05 am

Ik ken Kodi niet, dus weet niet hoe je moet/kunt zoeken. Kun je zoeken op IMDb ID - in dit geval 4928092 ?

Maar de subs bestaan en hebben stuk voor stuk hashcodes, dus zouden gevonden moeten kunnen worden.
En de key is dus dat het niet seizoen 5 is, maar seizoen 1 van iets anders (ook al noemen releasenamen het WEL seizoen 5).
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests