Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Gypsysoul67
Posts: 2
Joined: Sat Apr 08, 2017 10:49 am

499 NL Ondertitels

Sat Apr 08, 2017 11:00 am

Goeie morgen allemaal,

Ik zit al de hele ochtend te lezen op dit forum en heb al heel wat geleerd MAAR
ik heb geen oplossing gevonden voor mijn 'nieuwe' probleempje.
Normaal als je een serie of film opstart, wordt er naar de juiste ondertiteling gezocht en krijg je 1 a ? linken.
Sinds eergister als ik ondertitel wil hebben, duurt het zoeken lang en uit eindelijk krijg ik een lijst van zo'n 499 titels.
Dat is echt een heel zoekwerk naar de juiste haha en is niet te doen.
Dus.......help! Wat kan ik doen??

Alvast heel erg bedankt voor de hulp

grebretak
Posts: 2
Joined: Sat Apr 08, 2017 1:35 pm

Re: 499 NL Ondertitels

Sat Apr 08, 2017 1:40 pm

Ook ik heb dezelfde problemen - bij de meeste films komt de melding dat je niet of verkeerd aangemeld bent bij opensubtitles.
Bij enkele films komt er een lijst van 100 vertalingen in ongeorganiseerde volgorde

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: 499 NL Ondertitels

Sat Apr 08, 2017 9:54 pm

Hier hetzelfde probleem in Kodi.
Sinds gisteren duurt het lang voordat hij de lijst met ondertitels laat zien en die klopt ook niet er staan heel veel verkeerde ondertitels bij!?
Is er een storing bij Opensubtiles.org?
B.v.d. Tom

Gypsysoul67
Posts: 2
Joined: Sat Apr 08, 2017 10:49 am

Re: 499 NL Ondertitels

Sat Apr 08, 2017 10:08 pm

ow haha ben dus niet de enigste.

Misschien inderdaad een storing bij Opensubtitles!?

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests