Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Mimii25
Posts: 1
Joined: Sun Feb 12, 2017 9:10 pm

Fifty shades darker (en nog heel iets anders)

Sat Mar 11, 2017 11:34 pm

Hallo,

Ik zoek al tijdje NL ondertiteling voor Fifty shades darker. Nog steeds niks gevonden :( weet niet of het aan mij ligt kwa zoeken maar hebben jullie die wel al gevonden...?

ennnnn weet niet of ik het mag vragen maar...
Als ik een film kijk(Kodi)(Exodus)en ik zet hem op pauze en wil weer op play drukken dan staat me beeld vast en geluid gaat wel verder dan moet ik dus telkens als ik hem op pauze heb gezet stukje terug spoelen dan doet die het weer. Weten jullie misschien wat ik hier aan kan doen
Groetjesss

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests