Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Chantalle.kodi
Posts: 4
Joined: Wed Mar 01, 2017 9:40 pm

Verkeerde ondertiteling bij serie

Wed Mar 01, 2017 9:55 pm

Hallo,

Ik heb pas geleden een serie ontdekt op Exodus. Met veel plezier heb ik een stuk of 8 afleveringen bekeken met ondertiteling via opensubtitles.

Bij aflevering 6 begonnen er problemen. De automatisch ondertiteling selecteerde de eerst beschikbare ondertiteling alleen is dit de ondertiteling voor de volgende aflevering. Als ik de aflevering pauzeert, naar ondertiteling ga, opensubtitles selecteer kwamen er nog een aantal ondertitelingen te staan. Ik selecteerde een andere en dit is dan wel de juiste.

Dit ging 2x goed maar nu bij aflevering 8 lukt het niet meer. De ondertiteling die alleen beschikbaar is zijn de ondertitels voor de volgende aflevering.

Hoe los ik dit nu op?

De ondertiteling voor aflevering 8 is er wel. (Want deze speelde af bij aflevering 7) hoe krijg ik deze ondertiteling dan ook bij aflevering 8 ipv alleen bij 7 wat niet goed is.

Als ik handmatig zoek komen er geen zoekresultaten.

Op dit forum zag ik een soort gelijke topic. Ik heb gezocht op aflevering en niet specifiek op S01E08 oid. Hier kwamen geen zoekresultaten uit.

Ik heb de volledige naam ingevoerd (wat ik dus zag bij de vorige aflevering) maar hierop komen geen zoekresultaten. Ik heb geprobeerd op de ondertiteling vanuit kodi te downloaden maar het is mij niet gelukt.

Wie kan mij helpen en tips geven?

Alvast bedankt.

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Thu Mar 02, 2017 11:15 am

Om welke serie gaat het?

Als het niet klopt kan je altijd een corrigeer ondertitel doen, en dan het juiste iMDB nummer ingeven. :D

Chantalle.kodi
Posts: 4
Joined: Wed Mar 01, 2017 9:40 pm

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Thu Mar 02, 2017 12:09 pm

Het gaat om de serie The L Word. Seizoen 1.

Zou je mij willen uitleggen hoe ik het IMDB nummer invoer?

Chantalle.kodi
Posts: 4
Joined: Wed Mar 01, 2017 9:40 pm

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Sun Mar 05, 2017 10:56 pm

Ik heb nog steeds problemen met de ondertiteling.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik krijg dus bij het afspelen van een aflevering de ondertiteling voor de volgende aflevering.
Hoe kan ik handmatig de juiste ondertiteling invoeren?

Ik hoop dat iemand tips heeft.
Bedankt.

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Mon Mar 06, 2017 7:03 am

Ik heb nog steeds problemen met de ondertiteling.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik krijg dus bij het afspelen van een aflevering de ondertiteling voor de volgende aflevering.
Hoe kan ik handmatig de juiste ondertiteling invoeren?

Ik hoop dat iemand tips heeft.
Bedankt.
Ik heb je een PM gestuurd, hoop dat je er wat aan hebt :D

Kmmrt
Posts: 2
Joined: Wed Aug 30, 2017 9:46 pm

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Wed Aug 30, 2017 9:50 pm

Is dit al opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en al geprobeerd handmatig de ondertiteling te zoeken, helaas zonder resultaat.

Chantalle.kodi
Posts: 4
Joined: Wed Mar 01, 2017 9:40 pm

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Wed Aug 30, 2017 11:14 pm

Is dit al opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en al geprobeerd handmatig de ondertiteling te zoeken, helaas zonder resultaat.

Helaas is het mij niet gelukt.

Kmmrt
Posts: 2
Joined: Wed Aug 30, 2017 9:46 pm

Re: Verkeerde ondertiteling bij serie

Thu Aug 31, 2017 7:34 am

Jammer!

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests