Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
gellimo
Posts: 4
Joined: Mon Feb 13, 2017 8:24 am

opensubtitles werkt niet meer op kodi

Mon Feb 13, 2017 8:28 am

Sinds gisterenavond (na 19:00) wekt de app niet meer in kodi

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Mon Feb 13, 2017 1:37 pm

Er zijn momenteel problemen met de API, error verschijnt als er geen verbinding gemaakt kan worden en dat doet zich met name tijdens piekuren voor.

Als alles kort geleden nog prima werkte, verander dan niets, het probleem zit aan de kant van OpenSubtitles, niet aan de kant van de client. Er wordt momenteel hard gewerkt om het op te lossen en komt dus vanzelf weer goed.

Alleen een beetje geduld dus.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Tue Feb 14, 2017 1:11 am

Hier werkt Opemsubtitles ook niet meer in Exodus en Kodi?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Tue Feb 14, 2017 9:33 am

Ik kreeg de indruk dat dingen waren opgelost, maar...

- Als het probleem er is sinds ongeveer afgelopen zondagavond, maar daarvoor werkte het prima - niets doen en even geduld hebben.

- Als het probleem er al (veel) langer is, zie / doe dan wat er hier staat: http://osdb.link/kodi

In ieder geval even goed opletten: de gebruikersnaam en wachtwoord voor dit forum is NIET hetzelfde als voor de ondertitelsite. Dat zijn twee verschillende dingen. Je moet de naam/ww combinatie gebruiken waarmee je hier kunt inloggen: http://www.opensubtitles.org/nl/login
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Tue Feb 14, 2017 11:44 am

Ja sorry nu werkt het weer, bedankt.

gedoe65
Posts: 3
Joined: Wed Feb 15, 2017 1:57 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Wed Feb 15, 2017 2:39 pm

Hier ook sinds een aantal dagen problemen met kodi . Eerst idd vermelding dat wachtwoord of gebruikersnaam van opensubt. niet valid
toen via de link naar zipfile downloaden en installeren. Nu krijg ik.
wel weer verbinding en ook ondertitel keuze . maar krijg aldoor de .melding dat downloaden niet lukt .
Ik lees dat ik even geduld moet hebben en niets moet doen. Helaas heb ik dus wel al eea gedaan . opensubt. gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd ook de zipfile optie. Moet ik nog wat anders doen ?? Of gewoon nog even geduld en af en toe proberen of het al weer werkt?

gedoe65
Posts: 3
Joined: Wed Feb 15, 2017 1:57 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Thu Mar 02, 2017 11:15 pm

Ik krijg aldoor de melding "videoplayback.nl.srt downloaden niet gelukt " Heb al van alles geprobeerd . opnieuw installeren ook via zipfile maar aldoor deze melding. HELP

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Fri Mar 03, 2017 9:34 am

Ik krijg aldoor de melding "videoplayback.nl.srt downloaden niet gelukt " Heb al van alles geprobeerd . opnieuw installeren ook via zipfile maar aldoor deze melding. HELP
Ik heb net eens kodi geinstalled, en die addon van opensubtitles geinstalled en die werkt gewoon goed.

Image

gedoe65
Posts: 3
Joined: Wed Feb 15, 2017 1:57 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Fri Mar 03, 2017 12:35 pm

Tot zover gaat het bij mij ook goed . krijg gewoon subtitle keuze maar als ik er een kies krijg ik dus aldoor die melding.
videoplayback.nl.srt downloaden mislukt

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Fri Mar 03, 2017 5:20 pm

Tot zover gaat het bij mij ook goed . krijg gewoon subtitle keuze maar als ik er een kies krijg ik dus aldoor die melding.
videoplayback.nl.srt downloaden mislukt
Het downloaden heb ik ook geprobeerd, en dit werkt ook gewoon. Misschien heeft je Kodi geen rechten
om in je dir te schrijven waar het bestand staat.

HereIsTom
Posts: 22
Joined: Tue Feb 14, 2017 1:08 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Fri Mar 03, 2017 7:42 pm

Ik merkte dat gisteravond laat de site eruit lag, dus toen werkte de ondertitels ook niet in Kodi.

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Sat Mar 04, 2017 10:09 am

Als de site niet bereikbaar is om een of andere reden dan zal hij ook geen ondertitel downloaden
maar dan zal hij ook geen overzicht geven met beschikbare ondertitels.

Ladycat
Posts: 4
Joined: Sun Mar 05, 2017 5:25 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Sat Apr 08, 2017 8:27 pm

Hallo
Klopt het dat het weer niet werkt sinds paar dagen? Wij hebben minix met kodi 16 op 2 aparaten beide fouten zoals in de berichten. Vriend heeft ander merk en kodi 17. Zelfde probleem.
Is er iets bekend omtrent een storing. Kan nl niets vinden op de opensubtitles.org site zelf.

Bedankt
Ellen. Nerveuze serie volger

abgijsen
Posts: 1
Joined: Sat Apr 08, 2017 8:20 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Sat Apr 08, 2017 8:35 pm

Sinds gisteravond iedere keer de melding dat de inlognaam en wachtwoord niet goed zijn, ik heb daar niets aan veranderd, heel soms krijg je een lijst met subtitels maar die hebben dan niets te maken met de aflevering die je wilt gaan kijken.
Ik heb dit bij kodi op de laptop en de raspberry, wat gaat er niet goed??

Xaviana
Posts: 2
Joined: Sat Apr 08, 2017 8:59 pm

Re: opensubtitles werkt niet meer op kodi

Sat Apr 08, 2017 9:02 pm

Ik heb het zelfde probleem ,ook zo ongeveer sinds gisteravond.
Ben blij om te lezen dat het niet alleen mij ligt in ieder geval.
Hoop dat het snel wordt opgelost.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests