Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
subbart
Posts: 2
Joined: Fri Dec 30, 2016 12:32 pm

Kodi/NAS gedownloade ondertitels lijken te verdwijnen

Fri Dec 30, 2016 12:59 pm

Ik gebruik de opensubtitles addon onder kodi. Mijn serieafleveringen staan op een synology nas. Wanneer ik een aflevering start vanop de nvidia shield waar kodi op draait, en er is geen srt bestand aanwezig start de aflevering zonder ondertitels. Ik pauzeer, download een ondertitel en kijk verder. Wanneer ik nu om welke reden ook de aflevering stop zet en op een later tijdstip wil verder kijken zijn de ondertitels verdwenen en moet ik het bestand opnieuw gaan downloaden. Het is zelfs zo dat wanneer de aflevering geëindigd is, start deze opnieuw (loop) maar dan terug zonder ondertitels. Het is alsof dat srt bestand i een soort temporary map geplaatst wordt door opensubstitles en daarna uit verdwijnt. Of kan het zijn dat ik ervoor moet zorgen dat het srt bestand naar dezelfde map wordt weggeschreven waar mijn video bestand zich bevindt? Zo ja hoe zorg ik ervoor dat kodi/opensubtitles write toegang heeft tot de folder op mijn synology nas

alvast iedereen bedankt voor tips

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests