Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
makaveli28
Posts: 14
Joined: Mon Oct 24, 2016 9:12 pm

Fout bij Kodi met open subtitles

Mon Oct 24, 2016 9:53 pm

hallo,

ik gebruik kodi.

en met de addon van opensubtitles geeft hij telkens een fout aan.

nu heb ik ergens gelezen dat je een wachtwoord en gebruikersnaam moet invullen maar dat werkt ook niet.

kan iemand mij ermee helpen?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Fout bij Kodi met open subtitles

Tue Oct 25, 2016 10:31 am

Ik heb geen verstand van Kodi, maar gisteren is er flink geklust aan de servers van opensubtitles. Sindsdien zijn er problemen met performance - een upgrade is niet altijd alleen maar 'up' ;-) Ik kan me zo voorstellen dat de problemen met Kodi daardoor komen.

Aan de problemen met de servers wordt gewerkt. Ik zou gewoon nog even wachten, goede kans dat het binnenkort weer allemaal goed gaat.
Zo niet, laat dan maar even weten, maar vermeld dan wel wat de error precies is. Ook andere info (zoals versie etc.) helpt om het probleem te kunnen oplossen.

En ik zou dat dan in het Engelstalige gedeelte posten, daar is het publiek groter n een grotere kans op een goed antwoord.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Berre
Posts: 6
Joined: Mon Jul 25, 2016 6:02 pm

Re: Fout bij Kodi met open subtitles

Sat Nov 05, 2016 6:48 pm

Ik draai KODI onder OpenElec op een Raspberry Pi. Soms gaat het downloaden vanaf OpenSubtitles wat moeizaam met lange wachttijden of duurt het zoeken van de juiste subs zeer lang. Maar meestal komt het daarna spontaan weer goed. Wellicht is drukte op de site een oorzaak. Zelf heb ik alternatieve sites waar ik terecht kan als het niet lukt. Maar soms moet je gewoon geduld hebben.

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Fout bij Kodi met open subtitles

Mon Nov 07, 2016 11:56 am

Ik heb zelf Kodi in mijn mediaplayer zitten, en deze pakt hem gewoon gelijk
Gebruik gewoon de standaard Plugin die er bij kodi zit, en heb oS als enige erin zitten
aangezien als de rest ook vertraging heeft het lang blijft duren.

Hier vliegt hij gewoon erin gelijk, je kan selecteren welke taal je wil en hij zet hem er gewoon bij.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests